Symantec Online Fraud Protection עוזרת לעסקים להילחם בהונאות מקוונות כולל פישינג ו– Pharming

סימנטק מודיעה על הזמינות של Symantec Online Fraud Protection – תוכנית מקיפה הכוללת שירותים, חינוך ויכולות ניטור וניהול מתמשכות, שנועדו להגן על עסקים, המבצעים כמויות גדולות של טרנזקציות פיננסיות, מפני הפסדים הנגרמים עקב הונאות מקוונות.



היצע זה עוזר לעסקים להגן על לקוחותיהם מפני מגוון של איומים מקוונים, כולל פישינג (התחזות של אתר כוזב לאתר לגיטימי) ו– Pharming (הכוונת הגולשים לאתר מזוייף).



על ידי סיוע ללקוחותיהם לבצע באופן מאובטח טרנזקציות מקוונות, עסקים יכולים להגביר עתה את הנאמנות של לקוחותיהם, למזער הפסדים כספיים וחשיפה משפטית, ולהפחית סיכונים למותג התאגידי שלהם.



שחיקה במותג תאגידי כתוצאה מהונאות מקוונות הנה בעיה משמעותית בפניה ניצבים כל הארגונים המבצעים עסקים מקוונים. דוח איומי אבטחת האינטרנט של סימנטק למחצית השנייה של 2007, שפורסם באפריל 2008, מציין כי איומים מהונאות מקוונות ממשיכים להטריד גם ארגונים וגם צרכנים. בשישה החודשים האחרונים של 2007 זיהתה סימנטק יותר מ- 85,000 מארחי פישינג – מחשבים היכולים לארח אתר פישינג אחד או יותר, גידול של 167 אחוז מהמחצית הראשונה של 2007.



"דוח איומי אבטחת האינטרנט האחרון של סימנטק מראה כי 80 אחוז מהמותגים שהפכו ליעד לתקיפות פישינג היו במגזר הפיננסי", אומר שמוליק אנג'ל, מנכ"ל סימנטק ישראל. "עם הגידול בהיקף ההונאות המקוונות, סימנטק מציידת את לקוחותיה בכלים להגנה מפני פגיעה במוניטין המותג העלולה לנבוע מתקיפה. עם שירותי המודיעין הגלובליים שלנו, ויכולות הניתוח, הניטור והתגובה לאירועים, לקוחותינו יכולים להגיב במהירות לתקיפות הונאות מקוונות, למנף פיקוד ושליטה של מומחים במהלך אירועים, ולהפוך את גישתם להונאות מקוונות ממגיבה ליוזמת".



תוך מינוף נוכחותה הרחבה של סימנטק ומעמדה כמובילה באבטחה,Symantec Online Fraud Protection הנה תוכנית גמישה המשלבת מגוון של מוצרים ושירותים על בסיס צרכי הלקוח. היצע זה מגובה גם על ידי רשת ה- Global Intelligence של סימנטק, אשר מספקת את המבט המקיף ביותר על פעילות תקיפות אינטרנט על בסיס נתוני מודיעין אבטחה הנאספים מרחבי העולם. רשת ה- Global Intelligence של סימנטק כוללת 11 מרכזי תגובת אבטחה המנתחים נתונים מלמעלה מ- 2 מיליון חשבונות אימייל, 120 מיליון מערכות ויותר מ- 40,000 התקנים בלמעלה מ- 200 מדינות.



Symantec Online Fraud Protection כוללת: ניטור פישינג, ניטור טרנזקציות, תגובה וצעדי נגד לאירועי הונאות מקוונות מודיעין וניתוח תוכנות זדוניות (Malware), חינוך והגנת צרכנים, ומומחים מסימנטק הפועלים באתרי הלקוחות.


"תקיפות הונאה הופכות למתוחכמות יותר ומופנות אל עסקים ולקוחות תוך תוצאות הרסניות", אמר רוב אנדרלה, נשיא ואנליסט ראשי של חברת המחקר Enderle Group. "לארגונים חסרה בדרך כלל גישה יעילה ומקיפה למניעת הונאות מקוונות. בנוסף, הנזק הנובע מהונאות מרחיק עתה לכת מעבר לנזק כספי, אלא גם אל פגיעה ונזק למותג הגלובלי. שילוב זה צריך להפוך הפחתת הסיכונים הכרוכים בכך ליעד

אולי יעניין אותך

ניוזלטר
מסע לקוח
מודל עסקי
אסטרטגיה שיווקית
 סיוון - מנכלית ובעלים משרד ליעוץ שיווקי__צלמת - מירי ביטון
 עדכני 2022 צילום אסיה רביבו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח