סימנטק מודיעה על הזמינות של Symantec Online Fraud Protection – תוכנית מקיפה הכוללת שירותים, חינוך ויכולות ניטור וניהול מתמשכות, שנועדו להגן על עסקים, המבצעים כמויות גדולות של טרנזקציות פיננסיות, מפני הפסדים הנגרמים עקב הונאות מקוונות.
היצע זה עוזר לעסקים להגן על לקוחותיהם מפני מגוון של איומים מקוונים, כולל פישינג (התחזות של אתר כוזב לאתר לגיטימי) ו– Pharming (הכוונת הגולשים לאתר מזוייף).
על ידי סיוע ללקוחותיהם לבצע באופן מאובטח טרנזקציות מקוונות, עסקים יכולים להגביר עתה את הנאמנות של לקוחותיהם, למזער הפסדים כספיים וחשיפה משפטית, ולהפחית סיכונים למותג התאגידי שלהם.
שחיקה במותג תאגידי כתוצאה מהונאות מקוונות הנה בעיה משמעותית בפניה ניצבים כל הארגונים המבצעים עסקים מקוונים. דוח איומי אבטחת האינטרנט של סימנטק למחצית השנייה של 2007, שפורסם באפריל 2008, מציין כי איומים מהונאות מקוונות ממשיכים להטריד גם ארגונים וגם צרכנים. בשישה החודשים האחרונים של 2007 זיהתה סימנטק יותר מ- 85,000 מארחי פישינג – מחשבים היכולים לארח אתר פישינג אחד או יותר, גידול של 167 אחוז מהמחצית הראשונה של 2007.
"דוח איומי אבטחת האינטרנט האחרון של סימנטק מראה כי 80 אחוז מהמותגים שהפכו ליעד לתקיפות פישינג היו במגזר הפיננסי", אומר שמוליק אנג'ל, מנכ"ל סימנטק ישראל. "עם הגידול בהיקף ההונאות המקוונות, סימנטק מציידת את לקוחותיה בכלים להגנה מפני פגיעה במוניטין המותג העלולה לנבוע מתקיפה. עם שירותי המודיעין הגלובליים שלנו, ויכולות הניתוח, הניטור והתגובה לאירועים, לקוחותינו יכולים להגיב במהירות לתקיפות הונאות מקוונות, למנף פיקוד ושליטה של מומחים במהלך אירועים, ולהפוך את גישתם להונאות מקוונות ממגיבה ליוזמת".
תוך מינוף נוכחותה הרחבה של סימנטק ומעמדה כמובילה באבטחה,Symantec Online Fraud Protection הנה תוכנית גמישה המשלבת מגוון של מוצרים ושירותים על בסיס צרכי הלקוח. היצע זה מגובה גם על ידי רשת ה- Global Intelligence של סימנטק, אשר מספקת את המבט המקיף ביותר על פעילות תקיפות אינטרנט על בסיס נתוני מודיעין אבטחה הנאספים מרחבי העולם. רשת ה- Global Intelligence של סימנטק כוללת 11 מרכזי תגובת אבטחה המנתחים נתונים מלמעלה מ- 2 מיליון חשבונות אימייל, 120 מיליון מערכות ויותר מ- 40,000 התקנים בלמעלה מ- 200 מדינות.
Symantec Online Fraud Protection כוללת: ניטור פישינג, ניטור טרנזקציות, תגובה וצעדי נגד לאירועי הונאות מקוונות מודיעין וניתוח תוכנות זדוניות (Malware), חינוך והגנת צרכנים, ומומחים מסימנטק הפועלים באתרי הלקוחות.
"תקיפות הונאה הופכות למתוחכמות יותר ומופנות אל עסקים ולקוחות תוך תוצאות הרסניות", אמר רוב אנדרלה, נשיא ואנליסט ראשי של חברת המחקר Enderle Group. "לארגונים חסרה בדרך כלל גישה יעילה ומקיפה למניעת הונאות מקוונות. בנוסף, הנזק הנובע מהונאות מרחיק עתה לכת מעבר לנזק כספי, אלא גם אל פגיעה ונזק למותג הגלובלי. שילוב זה צריך להפוך הפחתת הסיכונים הכרוכים בכך ליעד