רשת TAGWOMAN פותחת ארבע חנויות. פתיחת החנויות הינה כמהלך אסטרטגי עסקי שמטרותיו הרחבה ועיצוב לדשני של חנויות רשת TAGWOMAN ברחבי הארץ מחד ומאידך הגדלת תמהיל הקולקציות אשר מוצע ללקוחות H&O.
שתי החנויות של הרשת עוצבו בקונספט העיצובי החדש של הרשת ונפתחו מחדש בגרנד קניון בחיפה ובסי מול באשדוד. שתי החנויות הנוספות נפתחו בפורמטshop in shop בחנויות H&O במתחם G בכפר סבא ובחנות ביגאל אלון בתל אביב.
חנות TAGWOMAN בגרנד קניון בחיפה משתרעת על שטח של כ- 100 מ"ר והחנות בסי מול באשדוד משתרעת על שטח של כ-70 מ"ר. שתי החנויות מעוצבת במראה טרנדי וחדשני המשמש כמרחב נשי, המציג את קולקציית המותג בסידור המתאים להרכבת מלתחה אופנתית בהתאם לטרנדים העונתיים לצד קולקציית האביזרים הרחבה והחדשה. החנויות מעוצבות במחלקות שונות בהתאם לכל אחד מהטרנדים המתחלפים בעונה.
שתי החנויות החדשות תחת פורמט shop in shop אשר נפתחו בחנויות H&O במתחם G בכפר סבא ובחנות ביגאל אלון בתל אביב, משתרעות כל אחת על שטח של כ-40 מ"ר ומוצעות בהן כל קולקציות הביגוד ואביזרי האופנה של המותג.
סך ההשקעה במהלך נאמדת במיליון ₪.
עם פתיחתה המחודשת של החנות, תעמוד רשת TAGWOMAN על 17 חנויות בוטיק בפרישה ארצית ו- 13 חנויות בפורמט SHOP IN SHOP הפועלות ברשת חנויות H&O.
אילן בז'ה, מנכ"ל רשת TAGWOMAN: "אנו רואים חשיבות רבה בחידוש ורענון בלתי פוסק של סל המוצרים וחוויית הקניה בחנויות הרשת, יחד עם פתיחת חנויות נוספות ברשת חנויות H&O, למיקסום חוויית הקנייה של הלקוחות".