TAMPAX בקמפיין פרסום לטמפקס קומפק פרש החדש תחת הכותרת: "תרגישי בנוח"

פרוקטר & גמבל , יצרנית טמפקס, מעלה קמפיין פרסום בטלויזייה ובעיתונות לטמפקס קומפק פרש החדש, החל מאמצע יוני, באמצעות משרד הפרסום "גלר נסיס" ובהשקעה של כ- 2.2 מילון ש"ח. הקמפיין שעולה באמצע יוני בטלוויזיה ילווה בסלוגן "טמפקס קומפאק פרש – תרגישי בנוח", את הקמפיין, ברוח שנות ה- 60, יקריין טל ברמן.


בהמשך,יתווספו מודעות פרינט, בעיתונות הארצית ובעיתוני הנוער המובילים באמצעות משרד הפרסום "גלר נסיס".


אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים