TBWADIGITAL תעלה קמפיין אינטראקטיבי חדשני ל'פלפל'


כחלק מהפעילות השיווקית הכוללת לקראת הקיץ יוצאת פלפל בקמפיין אינטרנט חדשני. TBWADIGITAL בנתה לפלפל מיני-סייט מדליק וייחודי המדמה סטודיו מקצועי שבו כל נערה תוכל לעשות לעצמה בוק, להצטלם עם הפריזנטורית של פלפל, עדי הימלבלוי, ולראות את תמונותיה כנערת פלפל מתנוססות על אוטובוסים, על שערי מגזינים, על מסכי פלאזמה ענקיים – ואפילו על גשר ההלכה.



מוסרת TBWADIGITAL כי זוהי הפעם הראשונה בה יוצאת פלפל בפעילויות של "תוכן גולשים" הכוללות שימוש בכל המערך האינטרנטי: פורום הדוגמניות של אתר תפוז יערוך תחרות גדולה לבחירת "נערת בגד הים של פלפל". הזוכה בתחרות תקבל חוזה לשנה כדוגמנית בסוכנות אימאג', הפריזנטורית החדשה – נערת פלפל עדי הימלבלוי – תתארח ב"אירוח חי" באינטרנט, בלוגריות מפורסמות יסקרו את הקמפיין ואתר האינטרנט החדשני יאפשר להוריד סרטונים, להציץ בקולקציה החדשה ועוד.



עוד נמסר ממשרד האינטראקטיב כי הקמפיין יעלה באתרים וואלה, icq , msn, shox ובאתר של קשת, בהיקף מוערך של 600,000 ₪ וכי הקמפיין היצירתי והמשעשע הופך את נערת פלפל למתוקה אמיתית כשהיא מוטבעת על ארטיקים, והסיסמא המלווה את הקמפיין היא"what's your flavour" ("מה הטעם שלך").



לנערת פלפל 2007 נבחרה כוכבת הנוער עדי הימלבלוי. עדי מצטרפת לשורה של כוכבות לוהטות שהובילו בעבר את קמפיין פלפל: החל מיעל בר-זוהר שעשתה את צעדיה הראשונים ככוכבת בזכות המותג החצוף, עבור בשחקנית והדוגמנית הנחשקת סנדי בר, השחקן-דוגמן עופר שכטר ,מירי בוהדנה ועד בר רפאלי.

אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח