TBWADIGITAL העלתה את קמפיין הנטוורקינג החדש של המכללה למנהל


TBWADIGITAL העלתה את קמפיין הנטוורקינג החדש של המכללה למנהל. השבוע יועלה הקמפיין בפורטלים ובאתרים המובילים באינטרנט בינהם: נענע, YNET, MSN, וואלה, יורם,חבר'ה,נרשמים ו- וואן ,בעלות מוערכת של כ- 350,000 ₪.



הקמפיין מתמקד ביום הפתוח שייערך ב 3.3 לקראת ההרשמה לסמסטר אביב שיחל ב- 5 במרץ.



סיסמת הקמפיין "20 אלף בוגרים בעמדות מפתח מזמינים אותך להצטרף למשפחה" מתבססת על כמות ומגוון הבוגרים של המסלול האקדמי המחזיקים בעמדות מפתח במשק ועל רשת ההכרות הרחבה שמחברת ביניהם.



הקמפיין החדש ממצב את המכללה הגדולה בישראל כמוסד המכשיר את תלמידיו לקחת חלק מרכזי מניהול והשתלבות בארגונים וחברות במשק הישראלי תחת הסלוגן "אל תשתלב תוביל" .



הקמפיין הנוכחי מהווה המשך ישיר למסע הפרסום שהחל לפני כשנה וחצי במיתוג מחדש של המסלול האקדמי המכללה למנהל .


אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס