העיתון המורחב יכלול תוספת של 8 עד 16 עמודים לעיתון מדי יום, לוגו מחודש והרחבת המדורים העוסקים בתחומי השקעות, עורכי דין ורואי חשבון. סמי פרץ עורך העיתון היומי: "הזינוק במספר המנויים המשלמים בשנתיים האחרונות מצביע על הצלחתו של TheMarker ומעודד אותנו להתרחב, להעמיק ולגדול".
שנתיים לאחר השקה של עיתון כלכלי חדש, עם מותג שנולד באינטרנט בשם TheMarker, ובעקבות גידול חסר תקדים של 15.8% במספר המנויים המשלמים של עיתון "הארץ", החליטה קבוצת הארץ להרחיב את העיתון הכלכלי היומי TheMarker, החל מיום שלישי הקרוב (13.2.07). ההרחבה תכלול שינויים בלוגו העיתון, בגודל עמודי העיתון, בתכנים ובמבנה של חלק מהמדורים הקיימים.
עיתון TheMarker היומי המורחב יכלול תוספת של בין 8 ל- 16 עמודים לעיתון, מדי יום, וכן יתווספו טורים מקצועיים וניתוחיים ושני מדורים חדשים בעריכתה של טלי חרותי-סובר – מדור ניהול, שיפנה למנהלים בכל הדרגים ומדור יזמות ועסקים קטנים, שיספק מידע שימושי ליזמים בתחום העסקים הקטנים והגדולים. בנוסף, יורחבו המדורים דין וחשבון – המדור המשפטי בעריכתה של ענת רואה ומדור שוק ההון בעריכתו של רותם שטרקמן, והתכנים העוסקים בתחומי המשפט וראיית החשבון.
מבחינה ויזואלית, העיתון משיק לוגו מחודש ומעוצב, וכן הפורמט שלו יקוצר בכ- 3 ס"מ ויאפשר קריאה ונשיאה נוחות יותר של העיתון. בנוסף, לכל מדור בעיתון יוחדו עמודים משלו, כך שכל תחום המסוקר בעיתון יזכה לעמוד נפרד.
לדברי איתן אבריאל, עורך אתר TheMarker, "כפי שעולה מסקר TIM, אתר TheMarker התבסס כאתר הכלכלי המוביל בישראל, עם חשיפה ל-10.5% ממשתמשי האינטרנט. עם הרחבת העיתון, ישקף האתר באופן מיידי את התכנים החדשים באמצעות הרחבת המדורים הקיימים.
לדברי יוסי ורשבסקי, מנכ"ל עיתון הארץ, "לאחרונה דיווחנו על גידול של 15.8% במספר המנויים המשלמים על עיתון הארץ, מאז השקת TheMarker בינואר 2005 ועד סוף שנת 2006. אין ספק שהשקת העיתון הכלכלי הביאה למהפכה ב"הארץ" ובעיתונות ואנו מצפים לגידול נוסף של כ- 5% במספר המנויים המשלמים על העיתון ב- 2007, בזכות העדכון וההרחבה של העיתון".
מהלך זה ילווה בקמפיין פרסומי של משרד הפרסום מק'אן אריקסון.