קבוצת TheMarker ממשיכה להתרחב. הקבוצה גייסה בחודשים האחרונים כ-40 עובדים חדשים לפעילויות חדשות ואתרים חדשים שהשיקה ועתידה להשיק בחודשים הקרובים. מהקבוצה נמסר כי אתר TheMarker.com חוגג בימים אלה 100,000 גולשים שונים ליום ויותר מ- 750 אלף גולשים בחודש.
קבוצת הארץ השיקה בשבועות האחרונים שתי פעילויות אינטרנטיות חדשות, בהם TheMarker Café – הרשת החברתית העסקית הראשונה בישראל. הפעילות השנייה היא השקת עכבר העיר Online – אשר רשם קפיצה של כ-100 אחוז בתנועה בחודש האחרון ומגיע ל-350 אלף גולשים שונים בחודש. במהלך הרבעון הקרוב תשיק הקבוצה אתר אינטרנט חדש לעולם הטכנולוגיה וההיי-טק – ראשון מסוגו בישראל אותו יערוך רפאל פוגל.
בהמשך למגמת ההתרחבות, מגזין TheMarker צמח מתחילת השנה בעוד 10% במספר המנויים והשלים בשנתיים האחרונות קפיצה של 100% במספר המנויים. כמו כן, מספר הכנסים שנערכו השנה הוא הגדול ביותר אי פעם – למעלה מ-15 כנסים, שמהווים כפול ממספר הכנסים לפני שנתיים.
לדברי יוסי ורשבסקי, מנכ"ל עיתון הארץ, "הרחבת הפעילות בעיתון היומי מצביעה על הצלחתו של המותג TheMarker ומעודדת אותנו להעמיק ולגדול על מנת להגיע לקהלי יעד נוספים. עיתון "הארץ" ממשיך בחודשים האחרונים לצמוח בקצב גבוה במספר המנויים המשלמים לאחר שנתיים בהן גדלנו ב-15% במספר המנויים וזאת תודות להשקעה של העיתון הכלכלי היומי".