קבוצת המחקר TNS ישראל פותחת במהלך שיביא למהפכה בתחום מחקרי השיווק במשק הישראלי וצופה שכ 30% מפעילות הקבוצה במחקר הכמותי עד שנת 2009 תהייה באמצעות האינטרנט – כך מוסר דורי שדמון יו"ר TNSישראל, לקראת כנס ההשקה של הפאנל האינטרנטי של הקבוצה בישראל, שיתקיים בשבוע הבא.
TNS ישראל היא קבוצת מחקרי השיווק הגדולה בישראל עם מחזור כולל של מעל 40 מיליון ₪ ב2006.
הפאנל האינטרנטי של TNS ישראל הוא למעשה פלטפורמה חדשנית משוכללת לביצוע מחקרים וסקרים באמצעות האינטרנט בכל התחומים: שיווק, פרסום, מדיה ודעת קהל – המהווה השלמה וחלופה לביצוע סקרים ומחקרים בשיטות אחרות (טלפון, פנים אל פנים וכד').
כנס ההשקה יארח את מר סטיבן פקטור, ראש סקטור מחקרים צרכניים בחברת TNSהעולמית, שמסר לקראת הגיעו לישראל כי : "15% מסך מחקרי השיווק בעולם במחקר הכמותי נעשו בשנת 2006, באמצעות האינטרנט".
עוד הוסיף פקטור כי שוק המחקר בפלטפורמת האינטרנט, שהוא הצומח ביותר בתחום מחקרי השיווק – מגלגל בין 3-4 מיליארד דולרים בשנה מסך 24 מיליארד דולרים ההוצאה הכוללת על מחקרי שיווק בעולם. "כבר ב 2007 כ- 30% מכלל מחקרי האד הוק (Custom Research ) בTNS- ייעשו באמצעות האינטרנט. למרות שישראל מדורגת בין 10 הארצות המובילות בעולם בשימוש באינטרנט, הרי ששוק המחקר באמצעות האינטרנט בישראל, עדיין זניח ביחס לעולם", אמר.
בכנס, בו יוצגו ללקוחות החברה ומוזמניה יתרונות המחקר באמצעות האינטרנט, ירצו גם: דורי שדמון, חנה גוטליב ואיתן כסיף מנהלי TNS ישראל, וכן מרצים אורחים ריקי דרורי סמנכ"ל Google ישראל ורפי צרפתי יו"ר קבוצת הפרסום יורו תל אביב.