חברת השילוח הבינלאומית TNT אקספרס משיקה קמפיין שיווקי עולמי משולב ונרחב לרגל השקת קו מוצרים חדש. קו המוצרים החדש נועד לאפשר מסירת משלוחים ביעד בחו"ל בין השעות 9 בבוקר ל-12 בצהריים.
מטרת הקמפיין, שכותרתו בוקר טוב!, היא להעביר את המסר שחברת TNT אקספרס לוקחת בעלות על הבוקר. הקמפיין כולל מספר כלים שפותחו במטה החברה עבור כל סניפיה בעולם, ואשר מיושמים גם בישראל. הקמפיין בישראל כולל פרסום, דיוור ישיר של מוצרים פרסומיים, כולל תחתית לכוס הקפה של הבוקר וגאדג'ט אלקטרוני מדבר שמברך ב"בוקר טוב", תמריצים, דיוור אלקטרוני, מיקרוסייט ייעודי למשלוח ברכת בוקר טוב בדוא"ל, קמפיין ויראלי, תקשורת פנים-ארגונית ועוד.
אודי כספי, מנכ"ל TNT אקספרס ישראל, מסביר: "בעקבות מחקר שוק נרחב שערכה חברת האם ברחבי העולם בקרב אלפי לקוחות שלנו, הן באמצעות קבוצות מיקוד והן באמצעות סקרים טלפוניים, גילתה TNT כי הלקוחות מבקשים יותר מכל, שירותי בוקר מוגדרי-שעה, עם מסירה מובטחת בשעות מסוימות מיעדים בכל העולם. בוקר טוב קובע את מצב הרוח לכל היום – והקמפיין החדש שלנו ממחיש בדיוק את הנושא הזה.הלקוחות שלנו יכולים להיות בטוחים כי TNT תמיד תגיע בכל בוקר, מידי יום ביומו, למסור את המשלוחים שלהם. בכך משלימה TNT את שגרת הבוקר שלהם."