TNT יוצאת בשת"פ עם אתר נענע: יפיקו ויתעדו תא הלבשה נייד

רשת TNT יוצאת בשת"פ עם אתר האינטרנט נענע בתחרות נושאת פרסים על הקליפ הכי נועז. החל מיום שישי הבא (28/9) ובמשך 8 ימים רצופים, תא הלבשה נייד יתור בכל חלקי הארץ וצעירים מעל לגיל 18 , יעלו, יחליפו לבגדי המותג TNT ויצלמו קליפ נועז. כל הקליפים שיצולמו, יעלו באותו היום לאתר נענע, והגולשים יבחרו את הקליפ הכי נועז.



מהחברה נמסר הבוקר כי הפעילות תיקח חלק בכל מקומות הבילוי של הצעירים בארץ למשל: חוף נירוונה בכנרת, מועדון הורטיגו ברמת דוד, מועדון האולטרסאונד בקיבוץ יגור, הגראנד קניון בחיפה ועוד. פרטי מיקום התא הנייד יופיעו כל יום בבלוג TNT באתר נענע ,כך שכל מי שרוצה לדעת על מיקום התא באותו יום, יכול להכנס לבלוג ולקבל פרטים.



עוד נמסר כי בנוסף, צעירים לבושים בבגדי TNT מכל הארץ, יוכלו לצלם בעצמם קליפ נועז בבית ולשלוח לאתר נענע על מנת להיכנס לתחרות.



במקביל לפעילות תצא הרשת במסע פרסום רחב. הקמפיין באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס בתקציב של למעלה מ-5 מיליון ₪ וכולל שילוט חוצות בפריסה ארצית, מודעות בעיתונות הכתובה, סרטי פרסומת בקולנוע ובאינטרנט וכן שילוט במקומות בילוי של קהל היעד- הצעירים.



לדברי איילת פיצ'ון -עוז, מנהלת השיווק של רשת TNT: "אופי הפעילות מתאים לקונספט הקמפיין שהעלנו העונה: "TNT .virtual world, real fashion ". הקמפיין מציג את עולמם הוירטואלי של בני נוער וצעירים בימינו, המתקשרים זה עם זה באמצעות בלוגים, צ'טים, מצלמות והיכרויות באינטרנט. הפעילות כולה תצולם במצלמות אינטרנט והקליפים יעלו לאתר אינטרנט. "



לדבריה: "חברת TNT שואפת לגעת בקהל היעד, הצעירים, ולהביא את המותג אליהם, אל מקומות הבילוי בהם הם לובשים את בגדי המותג ומרגישים הכי טוב עם עצמם."

אולי יעניין אותך

דורון אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''