TNT מוציאה מהדורה מיוחדת ומוגבלת של קטלוג האופנה הלא מצונזר לקיץ 2006 בצורת חפיסת קלפי משחק

רשת TNT משיקה בימים אלה מהדורה מוגבלת בת 30 אלף עותקים של חפיסת קלפי משחק – המציגה את קטלוג הקיץ הבלתי מצונזר של החברה. הקלפים מוגבלים לקונים מגילאי 16 ומעלה בלבד.


בקטלוג הושקעו כמאה אלף דולר.



הקטלוג החדש של TNTעוצב כחפיסת קלפים לכל דבר הכוללת 54 קלפי משחק , במסגרתו הדוגמנים, ובראשם מובילי הקמפיין דניאלה פריטס ואמברוז, ממלאים את התפקידים הראשיים של המלך, המלכה הנסיך הג'וקר וכו..



קטלוג הקלפים בו השקיעה החברה 100 אלף דולר, הופק ע"י משרד הפרסום גלר נסיס. שוויה של כל חפיסת קלפים הינו 50 ₪ והיא תוענק במתנה בחנויות הרשת בכל קנייה מעל 300 ש"ח לבני 16 ומעלה בלבד, כיוון שהקלפים מציגים את צילומי הקמפיין הבלתי מצונזרים , הכוללים תמונות חושפניות ותמונות זוגיות בעלות אפיון ארוטי.



קטלוג הקלפים מחולק לסדרות שונות בעלות ייחוד ויזואלי , כשבכל אחת מהסדרות מקבלים הקלפים פרשנות מעודכנת : סדרת הלבבות הינה סדרה רומנטית , סדרת היהלום מצולמת בשחור- לבן ומציגה מראה נועז וסדרות העלה השחור והתלתן מאופיינות בצילומי סטודיו במראה עדכני ומנוכר לצד צילומי אוירה בקרקס.



הקלפים בקטלוג מציגים את הטרנדים המובילים של TNT לקיץ הקרוב , עם מגוון רחב של פריטי לבוש ואביזרי אופנה המופיעים בכל תמונה.



בנוסף לקטלוג הקלפים, עוצב קטלוג כרומו בן 24 עמודים ברוח חפיסת הקלפים, שיופץ בעיתונות היומית, במגזינים ובחנויות הרשת.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים