חברת האופנה TNT בחרה לשווק לראשונה את הגופיה הרשמית של מצעד הגאווה ובנוסף עיצבה שלושה דגמים נוספים במהדורה מוגבלת התואמים את השפה המיתוגית של אירועי שבוע הגאווה של עיריית תל אביב-יפו.
המצעד בסימן ביסקסואליות ועל הגופיה המוטו LET IT B עם שתי דמויות על סוסי חד קרן מניפים דגלי גאווה.
בנוסף משיקה הרשת מבחר גופיות בשילוב צבעי הגאווה ומשפטים הומוריסטיים.
לדברי מורן זר סמנכ"ליתהשיווק של קבוצת הוניגמן: "אנו ב TNT גאים לקחת חלק השנה באירועי הגאווה בעיר תל אביב-יפו ולהציג את הגופייה הרשמית של המצעד אשר עוצבה במיוחד על ידי החברה. בדפוס צבעי הדגל, והמוטו LET IT B מסמלות הגופיות את חופש הבחירה הטבעי של כל אחד ואחת, להיות מי שהם רוצים. אנו מאחלים לתושבי העיר ולכל החוגגיםאשר ייקחו חלק במצעד ליהנות ממשב רוח אופנתי".