רשת האופנה TNT תשקיע 2 מליון ₪ בקמפיין פרסומי לעונת קיץ 2010 באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי.
הקמפיין, בהובלת הפרזנטורים – הדוגמנית והשחקנית דנה פרידר וזמר הפאנק-רוק הבריטי ג'וש ביץ' – יכלול פעילות אינטרנטית רחבה, פרסום בטלוויזיה, מודעות במגזינים ועיתונות, מסכים אלקטרוניים בפריסה ארצית, פעילויות קידום מכירות ברחבי הארץ ופעילות בנקודות המכירה.
במרכז הקמפיין עומד מיני-סייט ייעודי ואינטראקטיבי, אשר פותח במיוחד לטובת הקמפיין, וכולל אפליקציה נועזת המאפשרת לגולשים לבחור עד כמה ללכלך את הפרזנטורים של הרשת ואת בגדיהם במהלך סצנות זוגיות, חווייתיות ונועזות. פעילות המיני-סייט תגובה בפעילות ברשתות החברתיות וכן בפרסום באתרי אינטרנט מובילים, בבאנרים ובפרה רולים.
לדברי יעקב ומיכה הוניגמן, מנכ"לים ובעלי הרשת: "הקמפיינים של TNT לאורך השנים ביקשו לייצר אמירה נועזת ובלטו בנוף הפרסום המקומי. הקונספט Get Dirty משקף את תרבות הצעירים בעיר האורבאנית וממחיש שאופנה אמיתית מתעסקת גם בצדדים המלוכלכים של החיים. פלטפורמת האינטרנט מאפשרת לקמפיין הפרסומי להתעורר לחיים ולגולשים עצמם לחוות את הקמפיין בצורה בלתי אמצעית וכזו שממחישה את הקונספט בצורה הטובה ביותר".