TNT "מתלכלכת": קמפיין אינטראקטיבי המאפשר לגולשים ללכלך את הפרזנטורים של הרשת ואת בגדיהם

רשת האופנה TNT תשקיע 2 מליון ₪ בקמפיין פרסומי לעונת קיץ 2010 באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי.


הקמפיין, בהובלת הפרזנטורים – הדוגמנית והשחקנית דנה פרידר וזמר הפאנק-רוק הבריטי ג'וש ביץ' – יכלול פעילות אינטרנטית רחבה, פרסום בטלוויזיה, מודעות במגזינים ועיתונות, מסכים אלקטרוניים בפריסה ארצית, פעילויות קידום מכירות ברחבי הארץ ופעילות בנקודות המכירה.


במרכז הקמפיין עומד מיני-סייט ייעודי ואינטראקטיבי, אשר פותח במיוחד לטובת הקמפיין, וכולל אפליקציה נועזת המאפשרת לגולשים לבחור עד כמה ללכלך את הפרזנטורים של הרשת ואת בגדיהם במהלך סצנות זוגיות, חווייתיות ונועזות. פעילות המיני-סייט תגובה בפעילות ברשתות החברתיות וכן בפרסום באתרי אינטרנט מובילים, בבאנרים ובפרה רולים.


לדברי יעקב ומיכה הוניגמן, מנכ"לים ובעלי הרשת: "הקמפיינים של TNT לאורך השנים ביקשו לייצר אמירה נועזת ובלטו בנוף הפרסום המקומי. הקונספט Get Dirty משקף את תרבות הצעירים בעיר האורבאנית וממחיש שאופנה אמיתית מתעסקת גם בצדדים המלוכלכים של החיים. פלטפורמת האינטרנט מאפשרת לקמפיין הפרסומי להתעורר לחיים ולגולשים עצמם לחוות את הקמפיין בצורה בלתי אמצעית וכזו שממחישה את הקונספט בצורה הטובה ביותר".

אולי יעניין אותך

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת