TNT משיקה כרטיס מועדון לצעירים בהשקעה של 1 מיליון ש"ח

רשת האופנה TNT, המונה 27 סניפים ברחבי הארץ, משיקה כרטיס מועדון לצעירים, אשר יכלול מגוון רחב של הטבות אטרקטיביות, הנחות משמעותיות ומבצעים מיוחדים.



פתיחת המועדון הינו חלק ממהלכים אסטרטגיים שעורכת הרשת שנרכשה באפריל 2018 ע"י איש העסקים עלי חיאדרה.



ההשקעה במועדון החדש נאמד ב 1 מיליון ₪ וזאת בנוסף ל 4 מיליון ₪ שהשקיעה הרשת בימים אלה במיתוג מחדש, מתיחת פנים לסניפיה הקיימים וכן פתיחת 3 סניפים חדשים, במהלך 2018.



המצטרפים למועדון הלקוחות החדש של רשת TNT במהלך נובמבר-דצמבר 2018, באחד מסניפי הרשת, יזכו מהנחה של 30% ביום ההולדת וכן 10% צבירה מסכום התשלום בפועל. כמו כן ייהנו מ 40 ש"ח החזר כספי חודש לאחר חודש ההצטרפות .




לדברי עלי חיאדרה בעלי רשת TNT : "הרעיון הוא להעניק לקהל היעד הטבות אמיתיות ובלעדיות.


לדבריו: "לאחר הרכישה, ערכנו רה-ארגון והתייעלות ברשת על מנת לאפשר התרחבות והתפתחות המותג. זיהינו שכרטיס מועדון אטרקטיבי הוא חלק בלתי נפרד מהרחבת מעגל הלקוחות ואנו מאמינים שעד סוף שנת 2019 המועדון ימנה כ 250 אלף צעירים".

אולי יעניין אותך

חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
דני קליש קרדיט צילום דרור סתהכל
JD SPORTS צילום יחצ (2)
Untitled (1620 × 1080 px) (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שמלת כלה
גנרטורים ביתיים
איטום גג