במסגרת שיתוף הפעולה בין שני המותגים המובילים, תמכור רשת חברת האופנה TNT במהדורה מוגבלת חולצות T בהשראת המותג בזוקה מקבוצת שטראוס המשלבות נוסטלגיה ואופנתה ועדכנית. כחלק מהמהלך השיווקי הרשת בחרה למזג בין חושים: ראייה, מגע וריח על ידי בישום חנויות הרשת בניחוח מסטיק בזוקה האייקוני שישלים את חווית הקנייה ללקוח.
הפריטים בקולקציה מעוצבים על פי הערכים שמזוהים עם המותג ביניהם: בדיחות הקרש, עתידות, בלונים גדולים וורודים וכמובן ג'ו וחבורתו.
לדברי מורן זר-קצנשטיין, סמנכלית שיווק הוניגמן ו-TNT: "אנו שמחים לחבור בפעם השנייה למותג הקלאסי והמצליח בזוקה ולהרחיב את קהל לקוחותינו. בזוקה מתכתב עם ערכי המותג TNT בשמחת החיים שלו, החיבור לצעירים והקסם הנצחי שנשאר רלוונטי לאורך שנים. הקולקציה תעניק ללקוחותינו הזדמנות לחוויית קנייה בלעדית, אופנתית ובמחירים נגישים".
צילום: שי קדם