רשת האופנה TNT, המונה 27 סניפים ברחבי הארץ, נרכשה באפריל 2018 ע"י איש העסקים הישראלי עלי חיאדרה, ישקיע כ 4 מיליון ₪ במיתוג מחדש של הרשת, הכולל מתיחת פנים לסניפיה הקיימים וכן פתיחת 3 סניפים חדשים, במהלך 2018.
במסגרת המהלך יזכו הסניפים לעיצוב מחדש, עפ"י מחלקות מתמחות שישלבו לראשונה מותגים מובילים בינלאומיים, כמו: ג'אנס ספורט, אדידס, וואנס, נעלי לאקוסט ועוד. כמו כן ישולבו אביזרי אופנה כמו: תיקים, גרביים, תכשיטים, כובעים, חגורות ועוד.
הסניפים יעוצבו בסגנון צעיר ובועט שיבוא ליידי ביטוי בצבעים נועזים, קווי עיצוב גסים ותוססים, תמונות גדולות פנים החנות, החלפת השלטים בכל החנויות החלפת המיתוג בסניפים.
כמו כן רשת TNT גייסה שני פרזנטורים חדשים, הנחשבים כאושיות אופנה בקרב בני נוער: תומר טליאס ולירז טורק, המובילים ברשתות החברתיות ומנהלים חשבון אינסטגרם עם למעלה מ 60 אלף עוקבים, כל אחד. השניים יככבו בקמפיין שיעלה לקראת חודש ספטמבר, בתקציב הנאמד בכ 450 אלף ₪, לרגל השקת קולקציית סתיו-חורף 2019, אשר יכלול בין היתר קמפיין דיגיטלי, פעילות ברשתות החברתיות ופעילות בנקודות המכירה.
הסניפים הראשונים שיזכו למתיחת הפנים יהווה סניפי רשת TNT הוותיקים ביותר, בניהם: G כפר סבא, עופר גרנד קניון באר שבע, מרכז העיר ירושלים וקניון שמונה בקריית שמונה.
לדברי הבעלים רשת TNT: "לאחר הרכישה, ערכנו רה-ארגון והתייעלות בחברה, על מנת לאפשר התרחבות והתפתחות של הרשת. אני מאמין ש TNT הוא מותג אטרקטיבי מאוד לבני נוער החל מגיל 11 בו הם עושים את הצעד הראשון בעולם האופנה ועד לגילאי 25 ואף יותר. פוטנציאל הרשת יכול להגיע לכ- 90 סניפים ברחבי הארץ ולשם אנו מכוונים".
"כמו כן הרשת שומרת על ה DNA העיצובי בכל הקולקציות האהובות על בני נוער בכל השנים. כמו כן, הרשת פתחה בימים אלה מחסנים חדשים בצפון הארץ בנוסף למטה בתל אביב".
לדבריו: בשנת 2019 מתוכננים להיפתח מעל 5 סניפים חדשים במיקומים שונים ברחבי הארץ, דבר המהווה צעד נוסף בתהליך התרחבותה של הרשת באופן משמעותי, במטרה להתחזק ולחזור להיות הרשת המובילה בתחום האופנה לבני נוער".