חברת TriPlay הישראלית, אשר פיתחה את מערכת ה- SuperMessaging – מערכת חדשנית להעברת מסרים וקבצי מדיה מסוגים שונים בין מכשירי קצה שונים, משיקה את השירות שלה בגרמניה באמצעות קמפיין פרסום באתרי אינטרנט מובילים בגרמניה. היקף הקמפיין נאמד בעשרות אלפי שקלים ויעלה באתרים MySpace, Yahoo,FaceBook ו-MSN .
במסגרת קמפיין האינטרנט יוצע לקהל הגרמני להתנסות בטכנולוגיה של TriPlay למשך 45 יום חינם ולקבל אפשרות לשלוח בקלות הודעות טקסט (SMS), הודעות מולטימדיה (MMS), תמונות, שירים וקטעי וידאו לכל סוגי הטלפונים הסלולריים. בנוסף, מקצה TriPlay שטח אחסון של 1 ג'יגה בייט בסלולר לשיתוף בתמונות, שירים ואנימציה בין כמה מכשיר טלפון סלולרי. לשירות ניתן להירשם באמצעות אתר האינטרנט של TriPlay בכתובת: www.TriPay.com.
"שירות ה- SuperMessaging של TriPlay מאפשר לאנשים לתקשר בכל סוגי המדיה והתכנים באמצעות המחשב האישי, הטלפונים הסלולריים והטלויזיה בצורה פשוטה באמצעות התאמות דינמיות של תוכן הנצפה", אמר תמיר קוך, מנכ"ל TriPlay.
לדברי קוך, "אנו מאמינים כי הקהל בגרמניה, הנחשב לקהל המאמץ טכנולוגיות חדשניות, ישתמש בפתרון של TriPlay באופן נרחב כחלק מעידן של איחוד ערוצי תקשורת".
"הייחוד בטכנולוגיה של TriPlay נעוץ בעובדה שמערכת ה- SuperMessaging מבצעת התאמות דינמיות של התוכן הניצפה, על פי יכולות ממשק הקצה ופתוחה לתקשורת לכל טלפון סלולרי ומחשב, גם אם משתמש הקצה השני אינו מנוי על השירות".
TriPlay נוסדה בשנת 2004 על ידי קבוצת יזמים בתחום האינטרנט, הטלויזיה האינטראקטיבית, עולם האינטראקטיב וטלקום. מייסד החברה הינו תמיר קוך, אשר היה ממקימי אורקה אינטראקטיב ודוטומי. לחברה משרדים בניו-יורק וישראל. ב- TriPlay הושקעו עד היום כ- 4 מיליון דולר על ידי המייסדים, משקיעים פרטיים, Shaked Ventures בבעלות אבי שקד, קבוצת KIG וקבוצת משקיעים פרטיים בהובלת Israel Angels.