Twentieth Century Fox חברה למקדונלד'ס העולמית כשותף מרכזי לקידום סרטיה לאורך שנת 2010

בימים אלה הודיעה חברת מקדונלד'ס העולמית על הסכם שיתוף פעולה רחבה היקף עם חברת פוקס במטרה ולקדם את סרטיה החדשים המתוכננים לשנת 2010.



שיתוף הפעולה יחל כבר עם השקת הסרטים החדשים "לילה במוזיאון קרב הסמיתסונים" ו "עידן הקרח:שחר הדינוזאורים" בדמותם של צעצועים ודמויות מתוך הסרט אשר יחולקו בארוחות הילדים במקדונלד'ס.



מתחילת חודש זה מקדונלד'ס תצא עם ארוחות ילדים שיוסבו סביב סרטים אלו, כולל צעצוע מותאם לסרט, ברחבי מסעדותיה בעולם.



בנוסף מקדונלד'ס תשלב בסרטי הפרסומות שלה בטלוויזיה אייקונים ודמויות של סרטים אלו, וכן אפקטים ויזואליים, אשר יסופקו לה ע"י פוקס.



ב10 שנים האחרונות הייתה למקדונלד'ס שותפות ארוכת טווח עם "דיסני" שהסתיימה בשנת 2006.



התנאים הכספיים טרם נחשפו, אבל מקדונלד'ס מתפעלת יותר מ 32,000 נקודות ב-100 ארצות ואוחזת בתקציב שיווק גדול, אשר יספק לפוקס כוח שיווק אדיר לקידום הסרטים שלה. פוקס כבר עשתה שיתופים עם רשתות מזון, אבל החיבור למקדונלד'ס הינו העסקה הכי גדולה עד היום לסטודיו.



הסרטים מתוכננים להגיע לארץ בקיץ ואיתם גם הצעצועים החדשים שיתווספו לארוחות הילדים של הרשת.


אולי יעניין אותך

יואב בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
בקבוק מי עדן יום האישה קרדיט יחצ
הולמס פלייס מציעה אימונים אישיים מיוחדים בחינם באמצעות הולוגרמות תלת מימד צילום באדיבות הולמס (1)
שי טיב-מנכל 10SECURE צילום - יחצ

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872
davidocvich-monkeytech
עודד טהורי צילמה אפרת קופר