עשרת הסניפים החדשים ייפתחו במהלך מרץ 2008 ביניהם: בקניון עזריאלי בת"א, בקניון הזהב בראשל"צ, בקניון מלחה בירושלים, בקניון איילון ברמת גן, קניון הסיטי באשדוד, בביג פולג ובקניון השרון בנתניה, בקניון גירון באשקלון, בקניון גבעתיים, בפאוור סנטר ובעמק סנטר בעפולה.
החנויות ישתרעו על שטח ממוצע של כ-200 מ"ר ויעוצבו בסגנון המבטא את אורח החיים של קהל היעד – דור ה-Y, המתאים לכל שעות היום. הסניפים יחולקו עפ"י שדות: אופנת בוקר (day time), אופנת צהריים (nooning), אופנת לילה (after hours) ושעת שינה (dream on). עיצוב החנויות משלב מראה אופנתי ועדכני יחד עם דגש על אווירה נינוחה וחמימה. החנויות יוצרות חווית קנייה אולטימטיבית לדור ה-Y המאפשרת לכל לקוחה למצוא את זהותה האישית, להביע את עצמה ולהיות מעורבת.
לדברי סרג' דרעי, מנכ"ל Twentyfourseven: "פתיחת החנויות החדשות עומדת בקנה אחד עם אסטרטגיית המותג במטרה להעניק תחת קורת גג אחת פתרונות אופנה כוללים וליצור חוויית קניה אולטימטיבית לקהל היעד של החנות, בנות דור ה-Y ." לדבריו: המיקומים החדשים של Twentyfourseven נבחרו בקפידה, באזורים בהם קהל היעד מבלה ומסתובב. עוד מסר דרעי כי החנויות החדשות יכניסו לראשונה קטגוריות חדשות כמו: איפור לנערות, בגדי ים ועוד.
רשת האופנה Twentyfourseven הוקמה בשנת 2007 ע"י חברת רנואר בהשקעה הנאמדת בכ-35 מיליון₪. המותג הושק בתחילת 2007 בד בבד נפתחו בארץ כ- 13 סניפים חדשים. עוד מסר סרג דרעי כי עד סוף שנת 2008, תפתח הרשת כ-25 סניפים בישראל.