מותג האופנה "סקצ'רס" מעלה קמפיין אינטרנט חדש להשקת קולקציית חורף 2008.
הקמפיין יעלה באמצעות בוטיק האינטראקטיבי twisted, תחת הסיסמא "everything goes". קולקציית המותג תוצג תוך שימוש בתעתועי ראייה (אילוזות) בלווי מוסיקה עכשווית. את הקמפיין מובילים דנה פרידר (כוכבת האלופה) וטל דרורי. מטוויסטד נמסר כי באתר, ניתן יהיה להוריד לשולחן העבודה שומר מסך וטאפטים.
הקמפיין יעלה לאוויר שלושה שבועות באתרים וואלה, נענע, MSN ולילה.
קרדיטים:
מנהל שיווק MGS: עדי שפריר
Twisted – אלון מוליאן וקרן פרידמן
מנהל קריאייטיב: sumsum
תקציבאי: שי בלנק
ארט: אסית אבנעים
יחסי ציבור- רוני ארנון תקשורת