twisted מעלה קמפיין אינטרנט ראשון לסקצ'רס


מותג האופנה "סקצ'רס" מעלה קמפיין אינטרנט חדש להשקת קולקציית חורף 2008.


הקמפיין יעלה באמצעות בוטיק האינטראקטיבי twisted, תחת הסיסמא "everything goes". קולקציית המותג תוצג תוך שימוש בתעתועי ראייה (אילוזות) בלווי מוסיקה עכשווית. את הקמפיין מובילים דנה פרידר (כוכבת האלופה) וטל דרורי. מטוויסטד נמסר כי באתר, ניתן יהיה להוריד לשולחן העבודה שומר מסך וטאפטים.



הקמפיין יעלה לאוויר שלושה שבועות באתרים וואלה, נענע, MSN ולילה.




קרדיטים:


מנהל שיווק MGS: עדי שפריר


Twisted – אלון מוליאן וקרן פרידמן


מנהל קריאייטיב: sumsum


תקציבאי: שי בלנק


ארט: אסית אבנעים


יחסי ציבור- רוני ארנון תקשורת

אולי יעניין אותך

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים