מנכ"לים, מנהלי שיווק, מנהלי מותג ובעלי עסקים, האם אתם באמת יודעים מהם ההבדלים בין פייסבוק, טוויטר, לינקדאין וקפה דה מרקר ?
האם אתם יודעים לבחור את הרשת החברתית הנכונה ביותר למיתוג והגדלת המכירות של הארגון או העסק שאתם מנהלים ?
האם אתם יודעים כיצד להעביר מסרים שיווקים ולייצר באזז ברשת ?
סדנת מרתון- כיצד לשווק באמצעות בלוגים ורשתות חברתיות באינטרנט, תתקיים ביום חמישי, 19.11.09 , בשעות 17:00-22:00 ,במרכז האקדמי מופ"ת שליד מכללת לוינסקי בתל אביב.
לאור ההצלחה והביקוש, המרכז הבינתחומי לאינטרנט יקיים סדנת מרתון 2 בהנחיית גילה גדעון בנושא שיווק בבלוגים ורשתות חברתיות באינטרנט.
גילה גדעון ,בעלת חברת EFFECTIVA, יועצת ומנהלת מדיה חברתית ומסחר אלקטרוני , מרצה, כותבת ובעלת הבלוגים "מדיה חברתית בעסקים", "מנהל סחר אלקטרוני" ו-" ISRAEL GIFT IDEAS ". גילה מביאה עימה פרקטיקה של שנים במכירות ושיווק בחברות בינלאומיות כמוטורולה וברליץ וכן כמדריכה ומרצה בקורסים. גילה מסייעת לחברות בפיתוח נוכחות מובילה ברשת האינטרנט.
בין הנושאים שיילמדו בסדנה:
· סקירת רשתות חברתיות פופולאריות בחו"ל ובארץ.
· אסטרטגיית נוכחות במדיה חברתית (רשתות חברתיות בארץ ובחו"ל, בלוגים).
· עקרונות מיתוג אישי.
· כתיבת בלוג- היכן כדאי ואיך לשלב בנוכחות הכוללת במדיה חברתית.
· לינקדאין- הכרות וטיפים לשימוש עסקי ברשת העסקית המובילה בעולם.
· פייסבוק – הכרות וטיפים לשימוש עסקי ברשת הפופולארית ביותר בעולם.
· קפה דה-מרקר- פעילות עסקית אפקטיבית על פלטפורמת הבלוגים הפופולארית בישראל.
· תוכן- עקרונות וטיפים לכתיבת תכנים.
עלות הסדנה: 280 ₪ בלבד.
מס' המקומות בסדנה מוגבל.
לרישום ולמידע נוסף: info@iic.org.il .
או התקשרו לטלפון 077-5171900 אתר: www.iic.org.il