רשת בורגרסבר ואפליקציית הנסיעות ו- Uber משיקות שיתוף פעולה ראשון לרגל השקת שירות המוניות בירושלים. במסגרת הפעילות תעניק Uber למשתמשים 80 ש"ח לנסיעות שיתחלקו לשתי נסיעות (הלוך וחזור), כל אחת עד 40 ש"ח בהזנת קוד ייעודי ("בורגרסבר"). לאחר מימוש הנסיעה ( גם כיוון אחד), רשת בורגרסבר תעניק הטבה- המבורגר 150 גרם בחינם.
בורגרסבר מונה כיום 32 סניפים בפריסה ארצית והינה רשת ההמבורגרים הרביעית בגודלה בישראל. בשוק ההמבורגרים הישראלי המגלגל כמיליארד שקלים בשנה, הרשת תופסת נתח שוק של 20% אחוזים ומשרתת כ-150 אלף לקוחות בכל חודש. ב-3 השנים הקרובות מתוכננת הרשת לפתוח עוד כ-5 סניפים ברחבי הארץ.
רשת בורגרסבר מציעה חוויה ייחודית בנוף ההמבורגרים הישראלי – הכנת ההמבורגר נעשית במטבח פתוח, על גבי פס חם אל מול הלקוח ומאפשרת לכל לקוח להרכיב לו את ההמבורגר הייחודי שלו, כמו שהוא אוהב. בשונה מהמתחרים, בבורגרס בר אין המבורגרים מובנים מראש – אלא מבחר סוגי בשר במשקלים שונים, מגוון תוספות לבחירה :ביצת עין, פטריות פורטבלו, בצל מטוגן, שום קונפי ולבסוף – 13 סוגי רטבים Home made הכוללים רטבים ייחודיים שלא מקובל למצוא על המבורגר כגון פסטו, צ׳ימיצ׳ורי, חריף שאטה ואפילו טחינה.