V-M-S תספק שירותי תוכן שיווקיים באמצעות טכנולוגיית וידאו מתקדמת

חברת V-S-M, מודיעה על תחילתה של פעילות חדשה בתחום התוכן השיווקי לאינטרנט. מדובר במיזם עסקי בניהול משותף של אלדר גלעד ואלדד סומך. השניים חברו יחדיו לטובת הקמת ערוץ שיווקי חדש שיספק לארגונים וגופים שונים שירותי תוכן שיווקי ייעודי, המותאם לפלטפורמת האינטרנט. יתרונה של V-S-M בשוק המתפתח של התוכן השיווקי, הוא במציאת פתרון כולל, גם טכנולוגי, לכל צרכי ודרישות הפרויקט.



V-S-M, באמצעות טכנולוגיה חדשנית של video streaming וצוות תחקירנים, מפיקים, במאים ומגישים, מציעה שילוב תכנים ומידע עדכני בהתאם לדרישות וצורכי לקוחותיה. במסגרת פעילותה, מתאימה V-S-M את התכנים הן לקהלי היעד והן לפלטפורמת השידור הנבחרת. תכני הוידאו שמפיקה V-S-M מיועדים לשידור בפלטפורמות דיגיטליות שונות בכללן פורטלי חדשות, אתרי תדמית באינטרנט וערוצים שיווקיים נוספים דוגמת כנסים, דיוור דיגיטלי וכו'.



בתפקידיהם האחרונים שימש אלדר גלעד, 33, בעל תואר במנהל עסקים וחשבונאות מהמכללה למנהל, כמנהל שיווק ומכירות של קבוצת "טבע הדברים" ואלדד סומך, 34, כמנהל הפיתוח העסקי של הקבוצה.



בין המהלכים השיווקיים הראשונים שביצעה V-S-M, היתה חתימה על הסכם לשיתוף פעולה עם פורטל האינטרנט MSN ובין לקוחותיה: הבנק הבינ"ל, Hstern, יקבי רמת הגולן, חזי בנק, מטבחי דקור ורשת מכוני מנטבר פילאטיס.



מנכ"ל משותף אלדר גלעד: "אין צורך להרחיב מדוע התוכן השיווקי לאינטרנט הוא הדבר הבא בתחום הפרסום. מדובר בערוץ נגיש, דינמי עם עלויות המתחרות באופן אגרסיבי ויעיל מאוד בערוצי התקשורת הגדולים ועם אפשרויות בלתי מוגבלות ליצירתיות. פלטפורמות הפרסום באינטרנט, למרות הגידול בשימוש בהן, עדיין לא מספקות את מלא היכולת שלהם ובכוונתנו לשלב את הדברים לכדי פתרון פרסומי-שיווקי מנצח עבור הלקוח".




חברת V-S-M (2005) בבעלות פרטית, פועלת בתחום התוכן השיווקי לאינטרנט. החברה מספקת פתרון מקצה לקצה באמצעות חטיבות מתמחות שונות בתחומי הטכנולוגיה, הקריאטיב וההפקה. לחברת V-S-M שיתופי פעולה עם גופים שונים בהם פורטל האינטרנט MSN. בין לקוחותיה הבנק הבינ"ל, Hstern, יקבי רמת הגולן, חזי בנק, מטבחי דקור ורשת מכוני מנטבר פילאטיס.

אולי יעניין אותך

pexels-photo-8472919_1726033750064

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

table
3
''ד אביחי יהוסף