ValueClick רכשה את מפעילת רשת הפרסום המקוון Fastclick בערך של 214 מיליון דולר

לאחר שבוע של שמועות אישרה רשת הפרסום המקוון ValueClick, באופן רשמי כי תרכוש את חברת Fastclickבעיסקת חילופי מניות בהיקף מוערך של 214 מיליון דולר. שתי החברות הינן בעלות זיכיון לשיווק ומכירת שטחי פרסום ברשת הכוללת אלפי אתרי אינטרנט. המיזוג יהפוך את ValueClick לרשת הפרסום המקוון הגדולה ביותר באינטרנט.



רשת הפרסום המקוון של Fastclick כוללת 27 מיליארד חשיפות והיא מאפשרת פרסום מפולח וממוקד בכ- 9,000 אתרי אינטרנט. החברה תהיה כעת בבעלות מלאה של ValueClick.



לדברי אלון זכאי, מנכ"ל @-Z, המספקת ייעוץ וניהול פרוייקטים בתחום השיווק באינטרנט, באמצעות מיזוג זהValueClick מחזקת את מעמדה בצורה משמעותית כרשת הגדולה והמגוונת ביותר של מדיה לפרסום ושיווק באינטרנט עם קהל אדיר של גולשים הנחשפים לפרסומות של לקוחות החברה".



"רכישה זו מצביעה על הצלחת המודל של Adnetwork – רשת של אתרי אינטרנט שהפרסום בהם נעשה באופן מרוכז על ידי גורם אחד. הן ValueClick והן Fastclick הציגו תוצאות עסקיות יפות מאוד ברבעון השני של 2005", הוסיף זכאי.



" ValueClick, אשר הציגה הכנסות של 54.6 מיליון דולר ברבעון השני של 2005, צמחה באמצעות למעלה מ- 11 רכישות מאז שנת 2000, אשר הביאו אותה לעיסוק בתחומים כמו: חיפוש באינטרנט, דיוור מקוון והשוואת מחירים באינטרנט", ציין זכאי.


אולי יעניין אותך

יוטיוב שיווק

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''