Visa עברה את רף הסליקה של מיליארד תשלומים ללא-מגע באירופה

צרכנים וקמעונאים פונים יותר ויותר לתשלומים ללא-מגע כדרך
מאובטחת ואמינה לביצוע קניות – שני שלישים (65%) מהצרכנים באירופה טוענים, שיעדיפו
להשתמש בתשלומים ללא-מגע ככל שהם מבצעים קניות כיום, וישתמשו בשיטה זו אף יותר –
גם בעתיד

תשלומים ללא-מגע נותרו כאחת הדרכים הבטוחות והנוחות ביותר
לבצע קניות עם ויזה, בעקבות העלאת מגבלת הסכום במדינות מסוימות – בשיעור של עד 50%
בשנה שעברה, וההודעה כי מגבלת הסכום לתשלום ללא-מגע בבריטניה תעבור את ה-100
ליש"ט

Visa הודיעה כי עברה את רף הסליקה של מיליארד תשלומים ללא-מגע, המייתרים את הצורך
בהקלדת קוד סודי ,מה שמוכיח שאמון הצרכנים בתשלומים ללא-מגע ממשיך לגדול. אבן דרך
זו הושגה תוך פחות משנה, ב-29 מדינות ברחבי אירופה.

במהלך תקופת
הקורונה, תשלומים ללא-מגע הפכו מ"נוחות" ל"הכרח", הן עבור
הצרכנים והן עבור הקמעונאים. מחקרי
Visa
מראים, ששני שלישים (65%) מהצרכנים ברחבי העולם מעדיפים להשתמש בתשלומים ללא-מגע
ככל שניתן.


שרלוט הוג,
מנכ"לית
Visa אירופה אמרה: "תשלומים ללא-מגע הפכו לנורמה באירופה. תשלומים
ללא-מגע משלבים מהירות ונוחות עם אבטחה, חווים את שיעורי ההונאה הנמוכים ביותר מכל
סוגי התשלומים בעולם
. במדינות בהן נעשה
שימוש נרחב בתשלומים ללא-מגע, הונאה בנקודת המכירה נותרה בשפל היסטורי
.


מנכ"ל Visa בישראל ברק מלניק הוסיף: "ההכרזה מהיום מסמלת את הסתמכותם של צרכנים וקמעונאים על
פתרונות דיגיטליים לביצוע תשלומים יומיומיים. תשלומים ללא-מגע הם מפתח להתאוששות
הכלכלה באירופה וזהו צעד שמעניק לצרכנים את הביטחון להוציא כסף, תוך שהוא מחזק את
החנויות, המסעדות והקמעונאים".


למעלה מ-80%
מתשלומי ה-
Visa בחנויות
הם כיום ללא-מגע. בצרפת ובגרמניה, מספר העסקאות ללא-מגע גדל בשני שליש וכמעט
במחצית בהתאמה, לעומת השנה המקבילה. מתוך מיליארד העסקאות, 400 מיליון בוצעו בבריטניה,
שם ניתן לצפות לצמיחה נוספת, בעקבות ההודעה כי מגבלת הסכום לתשלומים לא-מגע
בבריטניה תעלה ל-100 ליש"ט בהמשך השנה.

הפופולריות של
המסחר האלקטרוני גואה גם ברחבי אירופה, כאשר למעלה מ-15 מדינות חוו גידול של יותר
מ- 40% בעסקאות המסחר האלקטרוני בדצמבר 2020 לעומת השנה שקדמה לה.

מכיוון שעסקים
רבים נאלצים לפעול במגבלות הקורונה, ולהתעדכן בהתנהגות צרכנית משתנה, הקמעונאים
עוברים יותר ויותר לפעילות מקוונת ומאמצים תשלומים דיגיטליים וללא-מגע.
Visa עובדת בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחותיה ושותפיה, ועם למעלה
משמונה מיליון עסקים קטנים ברחבי אירופה, ועוזרת להם להסתגל לחיים הדיגיטליים
ומאפשרת ללקוחות לקנות – בדיוק כמו שהם רוצים.

אולי יעניין אותך

חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
דני קליש קרדיט צילום דרור סתהכל
JD SPORTS צילום יחצ (2)
Untitled (1620 × 1080 px) (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

SEO
פרסום בפייסבוק
סקר שביעות רצון