רשת Wall Street בישראל, המונה תשעה מרכזים ללימוד אנגלית, החלה במהלך מיתוג מול המגזר העסקי, בהיקף של 450,000 ₪. המהלך בוצע בשיתוף משרד הפרסום גלר נסיס והוא כולל קמפיין מודעות בעיתונים העסקיים, בניית אתר למגזר העסקי והפקת חומרי קד"מ.
"אחת מדרישות היסוד להשתלבות בעולם העסקי כיום היא ידע באנגלית. יותר ויותר חברות הופכות לרב לאומיות או מקיימות קשרים שוטפים עם גורמים בחו"ל, כמעט בכל רמות התפקיד. ליכולות באנגלית יש השפעה מאוד משמעותית על הביצוע", אומרת זהבית מגל, סמנכ"ל השיווק, ומוסיפה, "מתוך ראיה זו, פותחו בוולסטריט העולמית וברשת בישראל מגוון מענים, כדי לענות על הצרכים השונים במגזר העסקי, כמו קורסים במשרדי החברה, סדנאות בנושאים ספציפיים, מבדקי ידע באנגלית למועמדים לעבודה על פי תחומי העיסוק, קורסים לשימור האנגלית, קורסי VIP ועוד".
במחקר שערכה לאחרונה חברת BDI-COFACE, מוערך כי היקף המכירות בענף לימודי השפות בישראל בשנת 2006 צפוי להסתכם ב-240 עד 260 מיליוני שקלים. כ-70% מהתלמידים לומדים אנגלית. כמו כן נמצא כי חברות רבות מגדילות בשנים האחרונות את היקף פעילותן מול לקוחות וספקים מחו"ל וכתוצאה משקיעות יותר משאבים בהכשרת עובדיהן בלימוד שפות זרות, במטרה לשפר את ביצועיהם בזירת העסקים הבינלאומית.
בית הספר לאנגלית Wall Street הינו בית הספר הגדול בעולם ללימודי אנגלית. הרשת נוסדה בשנת 1974 ולה למעלה מ-400 מרכזים ברחבי העולם. שיטת הלימוד הייחודית מתמקדת ביצירת סביבה כוללת דוברת אנגלית עבור התלמיד.