WeWork הודיעה היום על תוספות משמעותיות לאפליקציה שלה, זאת במטרה לאפשר חיבורים מחוץ לעולמות האונליין בין חברי הקהילה שלה ולאפשר התאמה אישית של תוכניות כדי לשקף את העדפות חברי הקהילה. במהלך השנה האחרונה שוחחו צוותים של החברה עם חברי קהילה ברחבי העולם במטרה להבין את הצרכים היומיומיים שלהם ולזהות הזדמנויות נוספות לחיבורים פנימיים- בין אם מקצועיים ובין אם לצורך סיוע ונטוורקינג עם חברים בעלי יכולות משלימות לצרכיהם.
כיום יש לחברה כ-400,000 חברים בקהילת החברים שלה- מספר הצפוי לגדול משמעותית בשנים הקרובות וכחלק מהשירותים שהיא מספקת דרך האפליקציה מוסיפה כעת החברה אפשרויות של חיבורים ושיתופי פעולה מובנים ומקצועיים יותר בין החברים השונים. אם עד כה יכלו חברי הקהילה לתקשר ביניהם בצורה בלתי פורמלית באפליקציה, כעת עם התוסף החדש הם יוכלו (כאופציה) לציין את המקצועות וההתמחויות הספציפיות שלהם ובכך לאפשר לחברים אחרים לשכור מהם שירותים מקצועיים ולהתייעץ איתם.
בנוסף לכך יוכלו החברים לציין את תחומי העניין שלהם בלשונית מיוחדת באפליקציה ובכך להגביר שיתופי פעולה עם חברים אחרים בבניין הספציפי שלהם או באזור הגיאוגרפי בו הם נמצאים. כך יכולה החברה ליזום מפגשים ייעודים בנושאים אלו. כעת האפליקציה צפויה לעדכן את מנהלי הקהילות באותו אזור על כל טרנדים מסוג זה והם יוכלו לארגן מפגשים מקצועיים או חברתיים בנושאים הללו.
מרכז הפיתוח של החברה בישראל שמונה כ-170 עובדים נטל חלק פעיל בפיתוח חלק מהפיצ'רים של האפליקציה ועזר לאפיין את הדרישות ע"מ לעודד מעורבות וחיבור בין חברי הקהילה. ההשקה של השדרוגים המשמעותיים לאפליקציה מגיעה כחלק מהקו העקבי של החברה ליצור קהילה בה החברים יוכלו לייצר קשרים משמעותיים ורחבים ביניהם.
שיווה רג'ארמן, מנהל המוצר הראשי (CPO ) של WeWork : אנו ב We Work תמיד ממוקדים בבניית קהילה במשרדים אותם אנו מפעילים. הוספנו מספר פונקציות לאפליקציה שיסייעו לחברי הקהילה שלנו לתקשר בצורה יותר משמעותית עם הקהילה המקומית והעולמית של החברה, זאת במטרה להגדיל את העסקים שלהם מצד אחד ולטפח קשרים אישיים מצד שני.