winwin יוצא בקמפיין רחוב אינטראקטיבי ראשון מסוגו



ההמתנה לאוטובוס ולרכבת תהיה יותר מעניינת בשבועיים הקרובים: אתר הלוחות winwin, לוח הקונים-מוכרים מבית Ynet, מעלה היום קמפיין רחוב אינטראקטיבי ראשון מסוגו הדבק בערכי המותג עליו מתבסס winwin, "הרבה יותר אנשים מוצאים", כאשר כל אחד יכול למצוא את המודעה המתאימה לו ולזכות בפרס.


במסגרת הקמפיין יופיעו בפוזות שונות צלליות של דמויות המייצגות את קטגוריות האתר, על גבי מודעות בתחנות אוטובוסים ותחנות רכבת ברחבי הארץ. כך יוכלו העוברים ושבים להצטלם על רקע המודעה ולשלוח את התמונה באמצעות הסלולר למספר מקוצר 8989 או להעלות את התמונה באתר, בכתובת www.winwin.co.il. כך אמורה הפעילות לבטא את ערכי המותג, המעמיד בחזית את האנשים שמאחורי המודעות, ואשר מציע במה אינטראקטיבית בה הגולשים הם שותפים פעילים למידע ולתכנים המופיעים באתר, כחלק ממגמת ה-web 2.0 המקבלת ביטוי רחב באינטרנט.


הקמפיין, שהיקפו מוערך במאות אלפי שקלים, ישלב בין פרסום מקוון למדיה מסורתית: שילוט חוצות, עיתונות ומשחק רדיו נושא פרסים בתוכנית הרדיו "דידי לוקאלי", המשודרת בפריסה ארצית. במסגרת הפעילות, יפנה דידי הררי את המאזינים לאתר winwin לזהות מודעות שנשתלו מטעם צוות התוכנית ובמקביל, יבקש מהמאזינים לאתר שלטי חוצות לפי רמזים שיימסרו בשידור. הפרס היומי במסגרת התכנית יהיה מכשיר ניווט (GPS) מסוג Mio.



בנוסף, יוגרל מדי יום במסגרת הקמפיין מכשיר הסלולר החדיש ובסיום הקמפיין תוגרל בין כל המשתתפים חופשה חלומית בתאילנד. השדרן דידי הררי נבחר ללוות את הקמפיין ובתוכניתו "דידי לוקאלי" – המשודרת ברדיו ללא הפסקה 103FMובסינדיקציה לכל תחנות הרדיו האזורי – ישוחח מדי יום עם אנשים אשר מצאו את השלטים או מצאו מודעות מסויימות באתר.



קמפיין החוצות עולה באמצעות משרד המיתוג OPEN ועל הבמה האינטרנטית והקו הקריאייטיבי חתום משרד האינטראקטיב אידיאולוג'יק.



Moblin סיפקה את פתרון ה MMS שלה – MobiShare המנצל את יכולות המכשיר הסלולרי כמכשיר ליצירת תוכן (תמונות במקרה זה) באמצעות שליחת התמונה למספר מקוצר יעודי לקמפיין – 8989. המשתמש נחשף לשלטי חוצות בתחנות רכבת ישראל והאוטובוסים ברחבי הארץ, שם יכול כל אחד להצטלם ליד השלט, לשלוח את התמונה ל 8989 ולהיכנס להגרלה היומית.



באמצעות הטכנלוגיה של Moblin ובנוסף להגרלה היומית, יכולים המצטלמים לראות את תמונותיהם במהלך כל תקופת הקמפיין באתר WinWin . הקמפיין בא לפשט את תהליך ההנעה לפעולה באמצעות ניצול המכשיר הסלולרי כמוצר אינטראקטיבי הזמין לאורך כל שעות היום ובכל מקום.



Moblin מתמחה בפתרונות שיווק ופרסום סלולרי מתקדמים ונחשבת כמובילה טכנולוגית בכל המתקשר לשירותי ערך מוסף סלולרים לאתרי אינטרנט וחברות. Moblin מתחזקת רשת שותפים בכל העולם ופועלת בזירה ייחודית המספקת כלים לחיבור בין עולם האינטרנט לעולם הסלולר.. שימוש בשירותי הערך המוסף הסלולריים של Moblin מרחיב את מותג החברה לעולם הסלולר.




קרדיטים:


סמנכ"ל קריאטיב- אייל כרמי


מנהל קריאטיב – אלעד סטפנסקי


ארט – נמו ארמן


מעצבים –ערן ימר, טוני בבל, רוית דהאן


קופי – ניר גרנות / דודו דהן


תכנות – אדי ספגין, יואב מילקמן,אייל אכיטוב


סופרוויזר – ליאור שלום


תקציבאית – ליבי שמיר

אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח