חברת Wix.com הודיעהשתשדר לראשונה פרסומת במהלך הסופרבול, משחק הגמר של ליגת הפוטבול האמריקנית (NFL) . מדובר באירוע הזוכה לרייטינג הגבוה ביותר בטלוויזיה האמריקאית, המעניק חשיפה לקהל של למעלה מ-110 מיליון צופים.
ל- Wix למעלה מ-55 מיליון לקוחות הנעזרים בפלטפורמה הייחודית שלה כדי להקים, לנהל ולפתח נוכחות מקצועית באינטרנט. בבסיס הפלטפורמה מצוי drag-and-drop editor לבניית אתרי HTML5, ו-Wix
הפרסום בסופרבול, מגיע לאחר שנתיים בהן יצרה Wix מגוון קמפיינים של Direct Response ששודרו בטלוויזיה בארצות הברית, אנגליה, קנדה, רוסיה, צרפת וברזיל. להבדיל מקמפיינים אלו, הפרסומת שהחברה תשדר בסופרבול, היא חלק ממהלך מיתוגי שנועד להפיץ את המסר ש-Wix מציעה פתרון טכנולוגי מתקדם המאפשר לכל בעל עסק ליצור אתר אינטרנט בקלות. בנוסף, יכלול הקמפיין תכנים וסרטונים ייעודיים שיופצו באופן בלעדי ברשתות החברתיות השונות.
"בנוסף להיותו אירוע ספורט ענק והשידור הנצפה ביותר בטלוויזיה האמריקאית, הסופרבול הוא הזירה בה מציגים המותגים הגדולים ביותר את הפרסומות המושקעות ביותר של השנה, ואנחנו מאד מתרגשים לקחת בו חלק" אמר עומר שי, סמנכ"ל השיווק של החברה. "קמפיין כזה הוא אתגר אדיר אבל אתגרים הם הדלק של מחלקת השיווק שלנו, מחלקה שפועלת בגמישות וביצירתיות בשוק סופר תחרותי ודינאמי."