חברת Wix.com הישראלית, המציעה פלטפורמה מתקדמת לפיתוח נוכחות אינטרנטית מקצועית, חשפה היום את פרסומת הסופרבול שלה לשנת 2016. הפרסומת, בת 30 השניות, תשודר ב-7 בפברואר, במהלך הרבע השלישי של משחק הגמר של ליגת הפוטבול האמריקנית .(NFL)
בפרסומת של Wix מככבות הדמויות מ"קונג פו פנדה 3", כאשר הן מתמודדות עם השאלה כיצד לשווק את מסעדת הנודלס של מר פינג. הפתרון שהן מוצאות הוא לשווק את העסק הקטן באמצעות, מה שהן רואות כמהלך השיווקי האולטימטיבי, פרסומת סופרבול. בנקודה זאת מוצגים טייקים על מספר פרסומות סופרבול מיתולוגיות מהעבר אולם במהירות מתברר, שהדרך להצלחה עסקית נגישה הרבה יותר ומתחילה בבניית אתר אינטרנט מרהיב עם Wix . מכאן נגזר ההאשטאג המלווה את הקמפיין של Wix השנה- #StartStunning .
כחלק מהקמפיין, שחררה Wix ברשתות החברתיות מגוון תכנים וסרטונים בהם מנסות הדמויות מקונג פו פנדה גימיקים שיווקיים שונים שהן רואות כחיוניים לקידומו של עסק קטן. פרסומת הסופרבול החדשה וכל שאר מרכיבי הקמפיין פות חו והופקו בעבודה משותפת של צוותי הקריאטיב של Wix ושל DreamWorks Animation , אולפני האנימציה מאחורי שוברי הקופות הבינלאומיים שרק , מדגסקר , הדרקון הראשון שלי , קונג פו פנדה ורבים נוספים.
"הסופרבול הוא זירת הפרסום הגדולה בעולם, ופרסומות סופרבול רבות זכו עם השנים למעמד איקוני בתרבות האמריקאית. את המסר שלנו, שהצעד הראשון לעסק מצליח הוא בניית אתר אינטרנט מרהיב עם Wix, בחרנו להציג באמצעות טייק הומוריסטי על פרסומות סופרבול אהובות מהעבר," אמר עומר שי, סמנכ"ל השיווק של Wix. "אנחנו בטוחים שהשילוב בין דמויות האנימציה האהובות לפרסומות המיתולוגיות יתקבל באהדה ע"י קהל הצופים."
"כשרואים את פו מקונג פו פנדה בנעליו של ה-גבר מהפרסומת של Old Spice, מבינים מיד את מעמדה האיקוני של הפרסומת שלנו, .The Man Your Man Could Smell Like אנחנו גאים מאוד בעובדה שWix בחרה לכלול אותנו במחווה שלה לפרסומות סופרבול מצליחות," אמרה ג'נין מילטיק, מנהלת מותג Old Spice בחברת .Procter & Gamble