חברת WIX דיווחה היום על תוצאותיה הכספיות החזקות לרבעון השלישי של 2019. בנוסף, החברה סיפקה את התחזית שלה לרבעון הרביעי של 2019 ועדכנה את התחזית לכל שנת 2019.
"ההשקעה בשיווק לקהל המקצוענים שהכרזנו עליה מוקדם יותר השנה כבר מביאה לתוצאות חיוביות, והסוכנויות לבניית אתרים ממשיכות להגדיל את הפעילות שלהם עם Wix," אמר אבישי אברהמי מנכ"ל ושותף מייסד של Wix. "אנחנו ממשיכים לבנות את הפלטפורמה של Wix כדי לספק את היכולת ליצור כל אתר אינטרנט או אפליקציה אונליין, ואני מתרגש מהמומנטום החיובי לקראת 2020."
ניר זוהר, נשיא וסמנכ"ל הכספים של Wix, "התוצאות שלנו ברבעון הזה משקפות צמיחה חזקה בערך חיי קבוצות המשתמשים שלנו. צמיחה זו מקורה בשילוב של עלייה במספר מנויי הפרימיום ומוניטיזציה פר מנוי פרימיום, המעידים על הערך המוסף של מוצרינו והצלחה של מאמצי אופטימזציית התמחור שיישמנו לאחרונה."
ליאור שמש, סמנכ"ל הכספים של החברה הוסיף כי "בסיס הלקוחות שלנו הינו גלובלי והדבר חושף אותנו להשפעות של שינויים בשערי חליפין. היתה לנו צמיחה חזקה השנה, צמיחה זו היתה יכולה להיות חזקה אף יותר אם היינו מנטרלים את השפעות שערי החליפין. בהינתן שערי חליפין של השנה אשתקד, היינו מצפים שההכנסות שלנו לכל שנת 2019 יהיו גבוהות בכ-10 מיליון דולר והגביה בכ-12 מיליון דולר, המהוות 28% צמיחה בהשוואה לשנה הקודמת. למרות זאת, אנו מסיימים את שנת 2019 עם תוצאות חזקות ומתרגשים לקראת 2020."
שיעור ההכנסות ברבעון השלישי עמד על 196.8 מיליון דולר, עליה של 26% בהשוואה לשנה הקודמת
○ שיעור הגביה עמד על 205.9 מיליון דולר, עליה של 26% בהשוואה לשנה הקודמת, עקפה את שיעור הצמיחה של הרבעון הקודם בהשוואה לשנה הקודמת
● תוספת של 114,000 משתמשי פרמיום, המביאים לבסיס איתן של 4.4 מיליון משתמשי פרימיום, המהווים בסיס לצמיחה חזקה ויציבה
● ערך חיי קבוצת המשתמשים ממשיך לצמוח ומונע על ידי שילוב של תוספת משתמשי פרימיום והכנסות פר משתמש גבוהות יותר
○ צפי לגביה עתידית מקבוצות משתמשים קיימות במהלך 8 השנים הבאות גדל ל-6.1 מיליארד דולר, עליה של 24% בהשוואה לשנה הקודמת
○ סך הגביה מקבוצת המשתמשים של הרבעון הראשון 2019 עלתה ב-10% בהשוואה לרבעון הראשון 2018, צמיחה מואצת מהרבעון הקודם
● השיקה את התוכנית Wix Partner Program לעזור לסוכנויות לבניית אתרים ולמומחים להשיג את המטרות העסקיות שלהם ולגדול באמצעות Wix