מותג XL ממשיך להוביל את שוק משקאות האנרגיה בישראל, לא רק בנתחי השוק, אלא גם בחדשנות. השבוע ישיק המותג תחרות עיצוב שתאפשר לקהל הלקוחות לעצב את פחית XL.
אופי התחרות משקף באופן הדוק את ראיית העולם של מותג XL – דו שיח אינטראקטיבי עם לקוחות צעירים, עדכניים, המחוברים למדיה האינטרנטית.
את התחרות ילווה קמפיין פרסום שעיקרו במדיה האינטרנטית.
טים ברוקס, מנהל השיווק העולמי של XL : "תחרות מסוג זה היא בלתי נמנעת במקום כמו ישראל, הנחשבת עבורנו כמוקד הפעילות החשוב ביותר וכל חדשנות במותג תבוא לידי ביטוי קודם כל בשוק הישראלי. לכל אורך הדרך בשיווק המותג חשבנו שנכון לפנות ללקוח הסופי באופן ישיר, התחרות הזו היא שיאה של מגמה זו והפעם הראשונה בה הצרכן יכול להביע עצמו, ולהשפיע באופן ישיר על הנראות בנקודת המכירה. זהו המשך ישיר לסלוגן שמלווה אותנו לאורך השנה האחרונה, to express yourself ".
פרטי תחרות העיצוב: "Design your can" – נמצאים באתר החברה www.xl4you.co.il.
התחרות תחל ב-10 ביוני ותסתיים ב-1 ביולי. באתר ניתן למצוא שני מסלולי עיצוב – הראשון לחובבנים, שאינם בעלי ידע מקצועי אך רעיונותיהם חדשניים ורוצים לבוא לידי ביטוי. והשני הינו למקצוענים – סטודנטים, אנשי מקצוע שרוצים להטביע את חותמם.
הפרסים לשלושת המקומות הראשונים אטרקטיביים ביותר – המקום הראשון יזכה ב- 50,000 ₪, המקום השני ב- 10,000 ₪, והמקום השלישי ב- 5,000 ₪.
בחבר השופטים ישתתפו נציגי חברת XL העולמית, מעצבים ונציגי משרד הפרסום.