Ybrant Digital, חברת השיווק הדיגיטלי הבינלאומית, הכריזה כי השלימה סבב גיוסים בהיקף של 48 מיליון דולר באגרות חוב ומניות. Ybrant Digital תעשה שימוש בסכום שגויס כדי להרחיב את היקף הפעילות שלה, לפתח טכנולוגיות חדשות, להגדיל את הפעילות הבינלאומית וכדי לבחון רכישות חדשות.
קרן ההשקעות Oak India, שותפה של Oak Investment Partners, לקחה חלק בסבב הגיוסים. אליה חברו המשקיעים הקיימים Asia Pacific Capital ובנק ICICI. המימון החדש מגיע אל החברה בסופה של שנה מוצלחת מאוד עבור Ybrant, אשר התאפיינה ברכישה משמעותית של מנוע החיפוש והפורטל המוביל Lycos, ובהשקה של פלטפורמת החיפוש המקוונת Ybrant Reach, בהודו.
תאגיד Ybrant Digital הנמצא בבעלות הודית, מנוהל אופרטיבית בסיוע משרדי החברה בהרצליה פיתוח. הסניף הישראלי מנהל את פעילות הפרסום והשיווק הדיגיטלי של החברה הפועלת ב- 16 מדינות באמצעות סניפי מכירות מקומיים. קובי ניזרי הישראלי משמש כנשיא Ybrant Digital העולמית. Ybrant Digital החלה את פעילותה בישראל לאחר שרכשה לפני כשלוש שנים את חברת אורידיאן הישראלית אשר נוהלה באותה עת על ידי קובי ניזרי, תמורת סכום המוערך ב- 20 מיליון דולר.
"תעשיית הפרסום הדיגיטלי חוותה צמיחה חסרת תקדים במהלך 10 השנים האחרונות, אשר הבליטה את הערך האסטרטגי הטמון בתחום ואת החשיבות הגוברת של הפרסום הדיגיטלי בעוגת הפרסום", אמר סורש רדי, מייסד וי"ור Ybrant Digital. "בתקופה זו, של פעילות גוברת ומיזוגים, Ybrant Digital פועלת כדי להמשיך את צמיחתה המהירה".
"השקעה מצד גופים כמו Oak, Asia Pacific Capital ו- ICICI מהווה חותמת עבור האסטרטגיה העסקית שלנו, בעוד אנו יוצאים לשלב הבא בצמיחה ובהתרחבות שלנו", הוסיף קובי ניזרי, נשיא החברה. "Ybrant הפכה למוכרת בזכות המאמצים שלנו ליצור אינטראקציה עם קהלי יעד מגוונים לרוחב כל הסוגי המדיה הדיגיטלית ברחבי העולם".
"סורש והצוות שלו הציגו יכולת ייחודית לזהות, לרכוש ולבצע אינטגרציה, של עסקים רלוונטיים ברחבי העולם. אנו בטוחים כי Ybrant תצמח כמובילת הדור הבא של שוק הפרסום הדיגיטלי, תוך דגש על צמיחה גלובלית ומדיה חדשה", אמר רוי רודריגז, יועץ בכיר עבור Oak Investment Partners.