לאחר שפתחה לפני כשלושה חודשים משרדים בניו יורק, מודיעה YCD מולטימדיה, על פרוייקט מיתוג גלובלי, בהשקעה של כ- 4 מיליון שקלים, שתתפרש על פני שלוש השנים הקרובות.
החברה, המפתחת ומספקת פתרונות מדיה דיגיטלית חכמים, מדווחת כי במסגרת הרחבת סל הפתרונות, החברה תציע בקרוב פתרון חדשני המאפשר לקמעונאים לבחון בזמן אמת את השקעתם באמצעי מדיה דיגיטלית בנקודות המכירה. הטכנולוגיה החדשה משלבת, בין היתר, את נתוני המכירה בקופות עם המידע הפרסומי והחווייתי ש'רץ' על מסכי ענק, מסכי קופה דינמיים וברמקולים הפזורים בחנות, או בסניף, ומאפשרת לקמעונאי לבצע קידום מכירות המותאם למה שקורה אצלו בבית העסק בזמן אמת. כך לדוגמה, ברגע שהמערכת תזהה קניה של מוצרים ספציפיים שעבורם יש מבצעים מיוחדים (לדוגמא: "שניים במחיר של אחד" וכו'), היא תוכל להציע ללקוחות הנמצאים באותו זמן באזור המכירה את המבצעים הרלבנטיים, כמו גם מוצרים משלימים (מאפה בעת קניית קפה, מגבונים לחים בעת קניית חיתולים וכד').
מטרת המיתוג המחודש היא לתת ביטוי להרחבת היצע השירותים של החברה ולהתמקדות החברה בפיתוח פתרונות דיגיטליים לשיווק בנקודות מכירה: תחום חדש וצעיר בשוק השיווק והפרסום, שמוצא את מקומו כ"מוצר משלים" לפרסום המסורתי, וככלי עזר נוסף, הן בידיהם של מנהלי השיווק והמכירות, והן בידיהם של מנהלי כוח אדם, האחראים על העברת מסרים ארגוניים לעובדי החברה.
במסגרת מהלך המיתוג החדש, אותו הובילה חברת Look North הניו יורקית, שמאחוריה מספר מהלכי מיתוג של כמה מהשמות המוכרים יותר בתעשייה, שונה לוגו החברה, והושק אתר אינטרנט חדש, www.ycdmultimedia.com, המדגים ומרכז בין השאר- מידע, מאמרים וטיפים לחברות ועסקים, בנושא פרסום דיגיטלי וכן מציג את קו המוצרים מקצה לקצה והטכנולוגיות שפיתחה החברה. באתר ניתן יהיה לצפות בדוגמאות מה'עולם האמיתי' כיצד חברות עושות שימוש בטכנולוגיה החכמה של YCD כדי למקסם רווחים, להגיע למכירות אופטימליות,להעשיר את חוויית הלקוח ולתקשר עם העובדים בבית העסק.
לדברי בארי סלזמן, מנכ"ל YCD מולטימדיה, המיתוג החדש נועד כדי להדגיש את חזון החברה: שימוש בעקרונות השיווק והפרסום הלקוחים מעולם האונליין, כדי לקדם מכירות בחנויות ועסקים "פיזיים" באמצעות פתרונות מדיה דיגיטלית. "כיום נחשבת המדיה בחנות כמדיום שיווקי בפני עצמו, והיכולות של המדיה הדיגיטלית מביאות יישומים אלה לשיאים חדשים, עם כושר מדידה, התאמה אישית ואינטראקטיביות שהיו בעבר נחלתם הבלעדית של אתרי הסחר האלקטרוני", אומר סלזמן. "בעזרת החבילה החכמה של היישומים המתקדמים שלנו, מאפשרת YCD לקמעונאים להציג בחנות טכנולוגיה למדיה מבוקרת וליהנות כבר היום מסביבת הסחר של העתיד".
להערכת חברת המחקר Frost & Sullivan, שוק פתרונות המדיה הדיגיטלית בנקודות המכירה צפוי לגדול ב- 35 אחוז ב- 5-6 השנים הקרובות. "מחירי החומרה, המסכים הן הגדולים והן בקופות, יורדים בהדרגה, ויש יותר ויותר השקעה ב"שיווק מוטה לקוח", אלה מביאים לדרישה ערה לפתרונות דיגיטליים מתוחכמים הניתנים להתאמה למציאות בשטח ולצרכי הלקוחות, והמסוגלים להוציא נתונים מועילים בזמן אמת", אומר ארווינץ' ואנשיזן מנהל החטיבה הקמעונאית מ- Frost & Sullivan.