YCD מולטימדיה במיתוג מחדש המתמקד בפיתוח פתרונות דיגיטליים לשיווק בנקודות מכירה

לאחר שפתחה לפני כשלושה חודשים משרדים בניו יורק, מודיעה YCD מולטימדיה, על פרוייקט מיתוג גלובלי, בהשקעה של כ- 4 מיליון שקלים, שתתפרש על פני שלוש השנים הקרובות.



החברה, המפתחת ומספקת פתרונות מדיה דיגיטלית חכמים, מדווחת כי במסגרת הרחבת סל הפתרונות, החברה תציע בקרוב פתרון חדשני המאפשר לקמעונאים לבחון בזמן אמת את השקעתם באמצעי מדיה דיגיטלית בנקודות המכירה. הטכנולוגיה החדשה משלבת, בין היתר, את נתוני המכירה בקופות עם המידע הפרסומי והחווייתי ש'רץ' על מסכי ענק, מסכי קופה דינמיים וברמקולים הפזורים בחנות, או בסניף, ומאפשרת לקמעונאי לבצע קידום מכירות המותאם למה שקורה אצלו בבית העסק בזמן אמת. כך לדוגמה, ברגע שהמערכת תזהה קניה של מוצרים ספציפיים שעבורם יש מבצעים מיוחדים (לדוגמא: "שניים במחיר של אחד" וכו'), היא תוכל להציע ללקוחות הנמצאים באותו זמן באזור המכירה את המבצעים הרלבנטיים, כמו גם מוצרים משלימים (מאפה בעת קניית קפה, מגבונים לחים בעת קניית חיתולים וכד').



מטרת המיתוג המחודש היא לתת ביטוי להרחבת היצע השירותים של החברה ולהתמקדות החברה בפיתוח פתרונות דיגיטליים לשיווק בנקודות מכירה: תחום חדש וצעיר בשוק השיווק והפרסום, שמוצא את מקומו כ"מוצר משלים" לפרסום המסורתי, וככלי עזר נוסף, הן בידיהם של מנהלי השיווק והמכירות, והן בידיהם של מנהלי כוח אדם, האחראים על העברת מסרים ארגוניים לעובדי החברה.



במסגרת מהלך המיתוג החדש, אותו הובילה חברת Look North הניו יורקית, שמאחוריה מספר מהלכי מיתוג של כמה מהשמות המוכרים יותר בתעשייה, שונה לוגו החברה, והושק אתר אינטרנט חדש, www.ycdmultimedia.com, המדגים ומרכז בין השאר- מידע, מאמרים וטיפים לחברות ועסקים, בנושא פרסום דיגיטלי וכן מציג את קו המוצרים מקצה לקצה והטכנולוגיות שפיתחה החברה. באתר ניתן יהיה לצפות בדוגמאות מה'עולם האמיתי' כיצד חברות עושות שימוש בטכנולוגיה החכמה של YCD כדי למקסם רווחים, להגיע למכירות אופטימליות,להעשיר את חוויית הלקוח ולתקשר עם העובדים בבית העסק.



לדברי בארי סלזמן, מנכ"ל YCD מולטימדיה, המיתוג החדש נועד כדי להדגיש את חזון החברה: שימוש בעקרונות השיווק והפרסום הלקוחים מעולם האונליין, כדי לקדם מכירות בחנויות ועסקים "פיזיים" באמצעות פתרונות מדיה דיגיטלית. "כיום נחשבת המדיה בחנות כמדיום שיווקי בפני עצמו, והיכולות של המדיה הדיגיטלית מביאות יישומים אלה לשיאים חדשים, עם כושר מדידה, התאמה אישית ואינטראקטיביות שהיו בעבר נחלתם הבלעדית של אתרי הסחר האלקטרוני", אומר סלזמן. "בעזרת החבילה החכמה של היישומים המתקדמים שלנו, מאפשרת YCD לקמעונאים להציג בחנות טכנולוגיה למדיה מבוקרת וליהנות כבר היום מסביבת הסחר של העתיד".



להערכת חברת המחקר Frost & Sullivan, שוק פתרונות המדיה הדיגיטלית בנקודות המכירה צפוי לגדול ב- 35 אחוז ב- 5-6 השנים הקרובות. "מחירי החומרה, המסכים הן הגדולים והן בקופות, יורדים בהדרגה, ויש יותר ויותר השקעה ב"שיווק מוטה לקוח", אלה מביאים לדרישה ערה לפתרונות דיגיטליים מתוחכמים הניתנים להתאמה למציאות בשטח ולצרכי הלקוחות, והמסוגלים להוציא נתונים מועילים בזמן אמת", אומר ארווינץ' ואנשיזן מנהל החטיבה הקמעונאית מ- Frost & Sullivan.

אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
 משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח