רשת חנויות הנוחות yellow, מקבוצת פז, משיקה סדרת מוצרים ייחודית תחת המותג yellow fun to go. סדרת המוצרים תספק חוויית צריכה חדשה, היא מאופיינת באיכות ייצור גבוהה באריזות אישיות מעוצבות, שנועדו לענות על צרכי הלקוח שנמצא 'על הדרך' ולספק לו תחושת פינוק וכיף.
את השקת סדרת המוצרים החדשה ילווה קמפיין טלוויזיוני (בערוצים 2, 10 ו-24), שילוט חוצות ומסכי חוצות.
פיתוח סדרת המוצרים בוצע ע"י מערך הקמעונאות של פז בהובלת יורם איל סמנכ"ל הקמעונאות, שי דגן מנהל מחלקת המסחר והקמעונאות וחגית קמין מנהלת השיווק והאסטרטגיה, בשיתוף פעולה עם ספקי בוטיק כגון: רשת הגלידריות "אלדו", מחלבת "מחלבנה",משק האחים שמעוני (מ.א.ש) יצרני ויצואני פירות טריים וארוזים ו"נופת דגן", יצרן מוביל בתחום קליית הפיצוחים, במטרה ליצור מוצרים חדשים באיכות ייצור גבוהה.
על עיצוב האריזות הופקד המעצב ברוך נאה. דמות העז ה"ריאליסטית" הפכה לאיור של עז "הומוריסטית" במטרה להפוך את "העזים" שצצות על הדרך ממועקה לחוויה מרעננת וכייפית. הדגש הוא על עיצוב מינימליסטי וחוש הומור עצמי המדבר בגובה העיניים של הצרכן.
בנוסף להצגת המוצר, האריזות מפתיעות ומספרות ע סיפור קטן ומשעשע, על כל מוצר, הממחיש את רוח המותג fun to go Yellow. לדוגמא, על גבי משקה גלידת הקפה כתוב: "משקה גלידת הקפה הזה הוא כמו חמותך – תמיד יש לו מה להעיר". הסיפורים הקטנים מעוררים את הסקרנות לראות מה יש לשאר העיזים 'לומר' ובכך מחזקים את הקשר הרגשי למותג.
הצבע הצהוב, דומיננטי באריזה, ויחד עם נפח המוצרים על המדף הם מושכים את הצרכן להתקרב, העז המאוירת תורמת ליצירת הקשר הרגשי למותג. האריזות בסדרת המוצרים ניתנות גם לצריכה אישית on the go, והן הופכות את העצירה לאתנחתא נחמדה וכיפית.
בשלב הראשון יושקו: משקאות יוגורט, משקאות גלידה עם תוספות קראנצ'יות (למעט משקה גלידת קפה), שייק פירות-סמוד'י ( smoothies), פירות חתוכים ב-3 גדלים: שקית אישית עם קוקוס 80 ג' או פלחי תפוח 120 ג'. מגשיות פרי בגודל בינוני 180-160 ג' ומיקס ארבע פירות העונה 350 ג'. מגוון שקיות פיצוחים ב-2 גדלים: אישי 50 ג' ורגיל 200 ג'.
השלב השני, 'Yellow fresh to go' יצא לדרך במאי 2008 במסגרתו הוצבו במספר חנויות נבחרות ברשת דוכני מזון טרי במודל דוכן בתוך חנות (Shop in shop) .
השלב השלישי, הינו השקת סדרת המוצרים Yellow fun to go.
יונה פוגל, מנכ"ל קבוצת פז: " Yellow ממשיכה להיות אחד ממנועי הצמיחה החשובים בקבוצת פז. אנו ממשיכים להוביל את שוק הנוחות על ידי הרחבת מגוון המוצרים ומתן פתרונות כוללים לציבור הנהגים והצרכנים בישראל.ייחודה ויתרונה של רשת Yellow בכך שהיא מותאמת לקהל הלקוחות הנמצא בדרכים, וכמו גם קהל הצרכנים אשר מגיע במיוחד לתחנות התדלוק של פז כדי לנצל את הזמינות והנגישות של חנות ה- Yellow. סדרת המוצרים החדשה היא חידוש נוסף מבית היוצר שלנו, שנועד להמשיך ולהפוך את מתחם התחנה למקום הנותן טיפול כולל לנהג, מספק חווית קניה ופתרון מהיר לצרכיו, והיא מהווה נדבך משמעותי בפיתוח קטגוריית המזון הטרי על הדרך."