מעמיק הקרב בין רשת חנויות הנוחות בתחנות הדלק. לאחר קמפיין חדירה של אלונית (דור-אלון) ופריסה משודרגת של SO good (סונול), חוזרת הותיקה והגדולה ביותר- Yellow, למקור. הרשת הודיעה היום כי היא מחדשת את חיזוק קטגוריית הקפה "על הדרך" בסניפיה ויוצאת בקמפיין רחב היקף הנאמד בכ – 600 אלף שקלים.
במסגרת המהלך השיווקי, תצא Yellow בקמפיין באמצעות משרד הפרסום "מקאן אריקסון- קשר בראל", הכולל חסות על רצועת הבוקר ברדיו אזורי (קריינות טל ברמן), שילוט בתחנות ובחנויות ומבצע בנקודת המכירה.
לדברי חגית קמין מנהלת השיווק והאסטרטגיה בחברת פז: "מחקרים מראים ש – 30% מהנהגים שותים קפה ברכב, כאשר למעלה מ- 50% נוהגים לשתות אותו בבוקר. הזמינות והנגישות של yellow, מאפשרות לנהגים ליהנות מקפה איכותי על הדרך". רשת Yellow מונה כיום פריסת שיא של 175 חנויות יילו הפרוסות ברחבי הארץ.