Yellow יוצאת במהלך אסטרטגי להרחבת קטגוריית מזון הבריאות בהיקף של – 3 מיליון ₪

רשת חנויות הנוחות Yellow מחזקת את קטגוריית הבריאות. לשם כך חברה לשיתוף פעולה עם הדיאטן הקליני יאיר להב, מומחה לשילוב בין תזונה ופעילות גופנית, לצורך הרכבת פתרונות של ארוחות בריאות זמינות על הדרך. המטרה האסטרטגית: חיזוק ערך הנוחות לצד ערך הבריאות.



המהלך להשקת קטגוריית הבריאות ברשת, מגובה בקמפיין שהוכן על ידי משרד הפרסום "מקאן אריקסון" וכולל סרט פרסומת שישודר בערוצים 2 , 10 ובערוץ המוזיקה 24 וכן קמפיין אינטרנט ורדיו (קריינות טל ברמן). המהלך כולו יגובה בפעילות קד"מ נרחבת בסניפי הרשת.



לדברי יאיר להב, דיאטן קליני ויועץ מקצועי למהלך השיווקי: "תפריט מזון, בין אם לשמירה על בריאות והמשקל או לצורך הרזיה, צריך להיות בריא אישי ומתון. התפריט צריך להכיל את מרכיבי המזון ביחס נכון תוך כדי התייחסות להעדפות אישיות של כל אחד.



לדברי בן מוסקל מנכ"ל הרשת, "כחלק מחיזוק המהלך בנקודות מכירה, הורכבו מגוון של ארוחות בריאות ומזינות תוך שימת דגש על פתרונות של ארוחות בוקר וצהריים במחירים אטרקטיביים. במסגרת המהלך ביצענו מספר מהלכים מהותיים, בהם שדרוג שרשרת האספקה והתאמתה להפצת מוצרי מזון טריים . כמו כן כחלק משיפור התפיסה והתמצאות הלקוח בחנות בצענו טיפול מקיף בנקודת המכירה, טיפול הכולל: תיחום לאזור המזון הטרי במקררים, שדרוג לוח התפריט המוצג באזור הדלפק והתאמתו לרוח המהלך".

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס