בימים אלה הושק אתר הסחר חדש – Yemama, פרויקט אינטרנטי ייחודי הביא עימו בשורה צרכנית www.yemama.co.il/ .
האתר החדש "יממה" מבית חברת Kuchi, מציג קונספציה פורצת דרך ותפיסה חדשנית בתחום הסחר האלקטרוני. למעשה הקונספט המסחרי מוכר לכולנו מעולם המציאות – מדובר בקבוצות רכישה, כאשר כוח הקנייה בקבוצת הרכישה הינו חזק פי כמה וכמה מהלקוח הבודד.
ספי בוגין, סמנכ"ל ושותף ב-Kuchi אינטרנט פלנינג מספר כי: "האתגר הגדול של חברתנו היה, לקחת קונספט מוצלח שעובד במציאות ולתרגם אותו לעולם האינטרנט, באמצעות ממשק משתמש פשוט וחכם. כאשר הבאת ה-Traffic האיכותי באתרי הסחר הגדולים מכווננים למנוע החיפוש – Google ולרכישת מדיה בפורטלים המובילים בכדי לייצר חשיפה ורכישות".
בפרויקט יממה נושא הבאת ה-Traffic הינה אופרה אחרת לגמרה, כל הכוח של הבאת הלקוחות זהה מאוד לעולם שבו אנו חיים "מפה לאוזן". חבר ששמע על מבצע אטרקטיבי יספר עליו לעוד שני חברים וכך הקבוצה מתגבשת לה .
כך הדבר עובד ב-Yemema ה-Traffic מגיע באמצעות פעילות וחיבור האתר לרשתות החברתיות ובראשם – Facebook, זאת באמצעות כפתורי השיתוף והכלים הנוספים המשתפים את חבריך בלחיצת כפתור ואינטגרציות נוספות מול הפלטפורמה החברתית.
אין ספק שזהו אחד מהתמודדויות המאתגרות ביותר לחברת Kuchi, לפתח פלטפורמה טכנולוגית ולייצר מבנה ייחודי בממשק המשתמש אשר מתמצת את תהליך הקנייה לקליק אחד בלבד. ומבוסס על הרשת החברתית הגדולה בעולם – Facebook.
בארצות הברית ישנם כבר מס' אתרים הבונים בתפיסה זו לקהל יעד אמריקאי ובשלבי הנפקה בבורסה, זהו התחום החם הבא.
כתובת אתר Kuchi: www.kuchi.co.il
כתובת אתר יממה: www.yemama.co.il/