חברת הסלולר YouPhone, מקבוצת אלון החזקות ברבוע כחול, יוצאת בקמפיין פרסומי חדש וייחודי מסוגו -"קמפיין הפוליגרף".
לראשונה בישראל, מנכ"ל חברת סלולר ,אריאל שרייבר, נבדק במכונת אמת, ומוכיח בבדיקה אמיתית ש YouPhone היא חברת הסלולר הטובה בישראל. בקמפיין משולב גם גורי אלפי, הפרזנטור של החברה. מדובר בקמפיין פרסומי נרחב, באמצעות משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ, שיכלול קמפיין טלוויזיה, שילוט חוצות, אינטרנט וכן פעילות קד"מ ו- BTL.
אסטרטגיית הקמפיין החדש נועדה לבסס את מעמדה של YouPhone כשחקן משמעותי בשוק הסלולר מול החברות הגדולות, וכמקור משיכה לקהל הצרכנים המחפשים אחר מחירים זולים מבלי להתפשר על איכות השירות. מנכל YouPhone ענה על סדרה של שאלות כגון : המחיר הזול בישראל, מהירות הגלישה הגבוה בישראל, השרות המהיר ביותר, החזר של 5 מיליון ₪ ללקוחות ב2013 על קניות במגה ודור אלון ועל כולן נמצא דובר אמת.
לדברי גיא וינברגר, מנהל שותף בשטרית מדיה גרופ: "הצרכן של ימינו אדיש וסקפטי כלפי הפרסומות המטיחות בפניו אמירות גדולות אך חסרות כל כיסוי. מטרת הקמפיין הייתה לגרום לצופים לצאת מהאפטיות ולעצור להקשיב למסר שלנו: "YouPhone היא חברת הסלולר הטובה ביותר בישראל". רצינו לשבור את חוסר האמון ולהמחיש שלהבדיל מחברות אחרות אשר רק מדברות YouPhone באמת מתכוונת למה שהיא אומרת. עד כדי כך שהיא מוכנה להציב את מנכ"ל החברה ולהוכיח את נכונות הדברים במכונת אמת. מדובר בהצבת רף חדש אשר במקום עוד סקר או נתון השוואתי מצליח לייצר גם בולטות, לעורר באזז ולשבור את מחסום האמון."
לדברי יוסי שני, מנהל השיווק של YouPhone "הרעיון לשימוש בפוליגרף ובמנכ"ל החברה בקמפיין הנוכחי, נבע מכך שלמרות שהמפרסמים והמשווקים מנסים כל העת להיות קריאטיביים יותר כדי להוות מקור משיכה ואטרקטיביות, קהל הצרכנים לא ממש שינה את דפוסי הצריכה שלו. שוק הסלולר בישראל עבר שינויים מאוד משמעותיים מאז המהפכה שהחלה לפני כשנה וחצי, שהצליחה להגביר את התחרות בענף ולהביא להורדת המחירים באופן משמעותי. יחד עם זאת, מנתוני הניודים בין החברות עולה כי מספר הלקוחות המבצעים את המעבר בין החברות הוותיקות לחדשות עדיין נמוך יחסית בגלל החשש מקליטה ושירות. בקמפיין זה אנו מזמינים את לקוחות כל החברות לעבור ל YouPhone שאנו מאמינים שהיא חברת הסלולר הטובה ביותר בישראל, ליהנות מהסלולר הזול בישראל בלי להתפשר על השירות או על הטכנולוגיה "