YouTube מודיעה על הורדת חומת התשלום מתכניות המקור החדשות שלה

YouTube מכריזה באופן רשמי על הפיכת כל הפקות המקור החדשות שלה לחינמיות, תוך שידור פרסומות, עם הסרת חומת התשלום מהעונה הראשונה של הסדרה זוכת השבחים “Cobra Kai”. בנוסף, העונה השנייה של הסדרה תהיה זמינה בחינם לתקופה מוגבלת החל מה-11 בספטמבר.


בעבר רק שני הפרקים הראשונים של העונה הראשונה והפרק השני של העונה השנייה היו זמינים לצפייה ללא תשלום. מהיום, גם משתמשים ללא מינוי YouTube Premium יוכלו לצפות בכל העונה הראשונה. החל מיום רביעי, ה-11 בספטמבר, העונה השניה כולה תהיה זמינה לצפייה חופשית לתקופה מוגבלת כאשר מידי שבוע ייחשף פרק חדש.


הסדרה Cobra Kai היא להיט בינלאומי. הפרק הראשון של העונה הראשונה זכה עד כה ל-66 מיליון צפיות ופרק הבכורה של העונה השנייה שבר שיאים כשגרף 20 מיליון צפיות תוך שישה ימים. הפקת העונה השלישית של הסדרה תתחיל בקרוב. הסדרה מופקת באמצעות Sony Pictures Television ונכתבה על ידי ג׳וש הילד, ג׳ון הורביץ והיידן שלוסברג.


כחלק מהאסטרטגיה החדשה, ובפעם הראשונה, קהל המשתמשים של YouTube העומד על שני מיליארד, יוכל ליהנות מסדרות מקור חדשות של YouTube שיושקו לאחר ה-24 בספטמבר, תוך צפייה בפרסומות במהלך הפרקים.


שירות הצפייה YouTube Premium ימשיך להציע גישה ללא פרסומות לכל תכני המקור של YouTube. כמו כן, מנויי YouTube Premium יהנו מגישה בלעדית לתכנים מיוחדים בהם גרסת הבמאי ותכני בונוס. הסרת חומת התשלום מתבצעת על רקע גידול של 40% בצפייה בתכני המקור של YouTube לעומת שנה שעברה.


כחלק מההכרזה, YouTube גם מודיעה על תאריך ההשקה של הסרט התיעודי המקורי The Gift: The Journey of Johnny Cash (תמונה רשמית כאן), חמש סדרות מקור אירופאיות חדשות ביניהן הפקה מיוחדת לרגל 30 השנים לנפילת חומת ברלין בשם “Virtually History”, ועונות שניות לסדרות “Liza on Demand” שתושק ב-25 בספטמבר ו-“Impulse” שתושק ב-15 באוקטובר. העונה הראשונה של Liza on Demand זמינה לצפייה כאן ושל Impulse זמינה כאן.

אולי יעניין אותך

Disney100
alon-loria(6)
pexels-pixabay-48148(3)
podcast10
dismey1
gadi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח