zap, אתר השוואת המחירים הגדול והמוביל בישראל, מרחיב את שירותיו ומשיק בימים אלו שירות השוואת מחירים טלפוני בכוכבית 2211. במסגרת זאת, יעמיד zap לרשות קהל הצרכנים מוקד שירות, אותו יאיישו נציגים במשך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.
בשיחה לכוכבית 2211 ניתן לבקש מנציגי השירות השוואת מחירים של מגוון מוצרים. תשובת הנציג תכלול את שם הדגם המבוקש, טווח המחירים המוצע למוצר באתר ושם החנות המציעה אותו במחיר הזול ביותר. השירות ניתן ללקוחות כל חברות הסלולר, לסלולריים מזוהים בלבד, בעלות של 3 שקלים ל- 2 שאילתות בשיחה.
איתן זינגר, מנכ"ל zap אמר כי החל מהיום תעמיד החברה לרשות הצרכנים את כוכבית 2211 שתאפשר למתקשרים לבקש באמצעות שיחה טלפונית פשוטה, השוואת מחירים ללמעלה ממיליון מוצרים במאות קטגוריות שונות. לדבריו, " זיהינו בקרב לקוחות רבים, הנמצאים כבר במעמד הקנייה עצמו, את הצורך לוודא שהם מקבלים את העסקה הטובה ביותר. להם אנו מציעים מגוון שירותים סלולריים חכמים ומהיום, מוקד השירות הטלפוני יאפשר לכל משתמש סלולר לבצע רכישה מושכלת בכל עת, גם אם אין לו טלפון חכם או מחשב זמין. השירות הטלפוני ייתן ערך עצום לצרכן הנמצא בנקודת המכירה ומבקש לדעת את מחירו הכדאי ביותר בארץ של המוצר בו הוא מתעניין – בפשטות, נוחות ומהירות".