zap, אתר השוואת המחירים הגדול והמוביל בישראל, מכריז היום על כניסתו לעולם התיירות. במסגרת זאת יאפשר זאפ השוואת מחירים מקיפה, בלתי תלויה ומהירה של כרטיסי טיסה, חבילות נופש וסקי, השכרת רכב, ועוד. בקרוב יציע zap גם השוואת מחירים מלאה בתחום תיירות הפנים.
zap תיירות פועל בצורה אינטואיטיבית ופשוטה ומותאם לחיפוש של הגולש תוך מתן מגוון אפשרויות רחב של השוואות מחירים, החל מטיסות שכר דרך טיסות סדירות, חבילות נופש, חבילות סקי, דילים 'הכל כלול' ועוד. בהמשך אף ישולבו חוות דעת גולשים על מלונות בחו"ל. בנוסף, ניתן לבצע את החיפוש לפי תקציב ולא רק לפי יעד, וכך לבחור יעד טיסה לפי התקציב שברשותו. לאחר קבלת התוצאות תינתן האפשרות לעשות סינון ומיון של הנתונים, כפי שמציע היום zap בשירות השוואת המחירים בתחומים השונים.
באמצעות zap תיירות יכול הגולש הישראלי ליהנות מפלטפורמה מורכבת המאגדת מספר מרכזי מידע בו זמנית, זאת בזכות שיתוף פעולה עם Amadeus, Compassו-Worldspan , מהחברות המובילות בעולם בתחום ריכוז נתוני טיסות ודילים לחו"ל, המשוות מחירים בין מערכות של חברות התעופה בזמן אמת וללא מתווך. לצד נתונים אלו ישווה zap גם בין מחיריהם של סוכנויות נסיעות מובילות בהן: דיזנהאוז, צבר, אשת טורס, סיגנל טורס, 747 ועוד, ובהמשך צפויות להצטרף סוכנויות נוספות.
איתן זינגר, מנכ"ל zap מסר כי "פורטל zap שינה את התנהגות הצרכנים בארץ בענף מוצרי הצריכה והאלקטרוניקה ואנו צופים כי יעשה כך גם בעולם התיירות, עם השקת הקטגוריה החדשה, שתעודד תחרות אמיתית בין סוכנויות הנסיעות השונות לטובת הצרכנים. השוואת מרכיבי החופשה היא תחום מורכב ובעל משמעויות כלכליות גדולות עבור הצרכן ועל אף שרבים נוהגים לבדוק מחירי טיסות ומלונות, עד היום לא עמד לרשותם כלי יעיל ומקיף".
זינגר הוסיף כי "הערך הניתן לצרכן בהשוואת טיסות ומלונות הוא גבוה מאוד, משום שהמוצר הנרכש הוא אותו מוצר, כמעט ללא העדפה לזהות סוכן הנסיעות, והסכום הנחסך בזכות השוואה הוא לרוב סכום מהותי. לכן, לקחנו על עצמו את הובלת מנוע ההשוואה בשיתוף מערכות מידע המשמשות סוכני נסיעות וגורמים בינלאומיים המרכזים את כל המידע בזמן אמת. בשלב הראשון של המהלך, אשר הוכיח את עצמו כיעיל במיוחד בארה"ב, השוואת המחירים תתמקד בתיירות חוץ ובקרוב יינתן מענה מלא גם לתיירות הפנים".
זינגר צופה כי שוק התיירות באינטרנט בישראל, המוערך ב- 1.5 מיליארד שקל, יגדל עם כניסת zap לתחום בכ-10% בתוך כשנה, ובתוך שנתיים כ- 40% מכלל העסקאות בענף יעברו דרך zap.