רשת המסעדות אגאדיר, בבעלות איתן טרבלוס, הופכת לנותנת חסות רשמית של נבחרת ישראל. לאחר ששימשה בשנים האחרונות כנותנת החסות של הקבוצות מכבי תל-אביב ומכבי נתניה, הצטרפה הרשת למערך החסויות של נבחרת ישראל בכדורגל במעמד של "חסות זהב" לקמפיין מוקדמות EURO 2012, שנפתח בשבוע שעבר בניצחון 3-1 על מלטה.
במסגרת החסות תקבל אגאדיר חשיפה בשילוט משחקי הנבחרת בישראל ובחו"ל, כמו גם במדיות נוספות ובהן חוברות המשחקים, אתר ההתאחדות ועוד. מסעדת אגאדיר תשמש כמסעדת הבית של השחקנים ותקיים במקום מספר אירועים במהלך תקופת ההתקשרות.
ב"ספורטפייב", חברת השיווק של ההתאחדות, שמחים על המותג החדש שמצטרף למערך החסויות של הנבחרת: "אנחנו שמחים שלנבחרת יש נותן חסות מוביל גם בתחום המסעדות שמצטרף למותגים מובילים, כל אחד בתחומו, כמו AIG, אדידס, בנק לאומי ו-HISENSE. אגאדיר הוא שותף אידיאלי לנבחרת ישראל, הן מבחינת החפיפה בקהלי היעד והן מבחינת הערך המוסף שהמותג והנבחרת מעניקים זה לזה".
איתן טרבלוס, בעלי רשת 'אגאדיר', מסר היום: "אגאדיר גאה לתמוך בשחקני נבחרת ישראל בכדורגל לקראת קמפיין חשוב במיוחד. החסות לנבחרת ישראל הינה צעד משמעותי נוסף במהלך שהחלה הרשת לפני מספר שנים במסגרתו היא תומכת ומקדמת את הכדורגל בישראל".