דניאל שבתאי, סמנכ"ל שיווק זוגלובק, הודיע היום על מינוי אודליה קלדרון למנהלת מחקר, תקשורת ופרוייקטים שיווקיים בזוגלובק
במסגרת תפקידה תהיה אודליה אחראית על כל תחומי המחקר (איכותיים, כמותיים וסנסורים), על התקשורת השיווקית (יחסי ציבור, תוכן שיווקי ואינטראקטיב), על כל הפרוייקטים חוצי התחומים לרבות תקציב, שותפים אסטרטגים וכמו כן בחינת כניסה לקטגוריות חדשות.
לדברי שבתאי: "המהלך הוא חלק מהשינוי האירגוני וחלק מהאסטרטגיה של זוגלובק בבניית מחלקת השיווק של התשלובת."
קלדרון בוגרת תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בר אילן ותואר ראשון בכימיה תרופתית מאוניברסיטת
בר אילן.
ב-6 השנים האחרונות שימשה כמנהלת קטגורית השיער ביוניליוור ישראל וכמנהלת מחקר ותובנות ביוניליוור ישראל, בעברה שימשה כסמנכ"ל לקוחות במכון המחקר TNS.
שבתאי הוסיף, כי: "מדובר בחלק ממהלך אסטרטגי נרחב שאנו מובילים במסגרתו שינוי ארגוני של החברה ובחינת הזדמנויות חדשות, התרחבות ופיתוח. אנו מאמינים בחוזקו של המותג ומובילים מהלך אסטרטגי במרכזו חיזוק המותג בכל תחומי הפעילות. "