אופטיקנה פותחת מרכז שמיעה חדש בחנותה בקניון הזהב

רשת אופטיקנה מוכרת כיום מכשירי השמיעה של חברת Audio Service הגרמנית, בהנחה של 54%, במחיר של 2980 ₪ במקום 6500 ₪, כאשר על כל טווח המחירים של מכשירי השמיעה בטכנולוגיות השונות קיימות הנחות גדולות.



המוצרים החדשים מבית Audio Service נותנים מענה לאוכלוסיה המתקשה בשמיעה ומשפרת את איכות חייהם. החברה הינה היחידה המייצרת מכשירי שמיעה בטכנולוגיות לייזר ללא מגע יד אדם.



כמו כן, ביוני צפוי להיפתח מרכז שמיעה בקניון הנגב, בחנות אופטיקנה אשר עוברת שיפוץ בימים אלה לפי קונספט העיצוב של הרשת.



לדברי שרית רסין, מבעלי אופטיקנה, האחראית על מיזם השמע החדש ברשת אומרת כי שיעור לקויי השמיעה בישראל מגיע לכ10% מהאוכלוסייה. אולם מסיבות שונות, רק כ20% מהם רוכשים בסופו של דבר את המכשור הנדרש והחיוני. הרשת תשתמש בפלטפורמה הפיזית הקיימת בחנויות הרשת בכדי לקיים בדיקות שמיעה לאוכלוסיות הזקוקות לכך, שהן ברובן אוכלוסיות בגילאי 55+.



"אסטרטגיית שיווק המוצר במחיר אטרקטיבי, פריסה נכונה בחנויות מובילות ושירות מקצועי של אודיולוגיות מקצועיות שעברו הכשרה מיוחדת, מביאה לצרכן נוחות חדשה ברכישת מכשירי שמיעה", אומרת רסין.



המוצרים החדשים מבית Audio Service יביאו לישראל בשורה חדשה מבחינת איכות השמיעה, ההסתגלות והמחיר הנוח.



במסגרת הזיכיון החדש, תפעיל אופטיקנה 'שירות ביקורי בית' אשר יכלול שירותים שונים שיינתנו על ידי צוות קלינאיות תקשורת מנוסות בתחום השיקום השמיעתי. השירות יכלול בין היתר ביצוע בדיקות שמיעה באמצעות ציוד נייד משוכלל, ומתן ייעוץ לשיקום שמיעתי.



חברת Audio Service מעסיקה למעלה מ-170 אנשי מחקר ופיתוח אשר נותנים שירות מקצועי ב- 20 מדינות ברחבי העולם, לרבות באירופה, אסיה, אוסטרליה ודרום אמריקה. החברה נותנת מענה לאוכלוסייה המתקשה בשמיעה ומשפרת את איכות חייהם של עשרות אלפי לקוחות ברחבי העולם.

אולי יעניין אותך

IMG-20240414-WA0023
 לייבל מנהל מרחב צפון אלדר משכנתאות קרדיט אוהד עשור
 SQLink מגייסת עובדים חדשים ומשיקה קמפיין חבר מביא חבר (1)
 קפה קפה טרמינל 3 נמל התעופה בן גוריון
Roy Fridman headshot_C2A
 המיקסי שנת 22

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח