אורי מטרסו, 29, מונה למנהל המדיה ברשת הפרסום המקוון Netting, המרכזת את הפרסום במספר רב של אתרים ישראלים בתחומים שונים. במסגרת תפקידו ינהל מטרסו את פריסת המדיה ברשת ויטפל בקשרים עם האתרים החברים ברשת. כמו כן אחראי מטרסו על תחום הטכנולוגיה ועל תפעול מערכת ניהול הקמפיינים הפרסומיים של הרשת, המבוססת על טכנולוגיה של חברת CheckM8.
בתפקידו הקודם היה מטרסו מנהל לקוחות VIP בחברת גילת רשתות לווין, דרום אמריקה. אורי הינו בוגר תואר ראשון בתקשורת ומנהל עסקים במכללה למנהל.
Netting הינה רשת הפרסום המקוונת הראשונה בישראל. הרשת מרכזת מספר רב של אתרי אינטרנט המחולקים לאשכולות בתחומים שונים, ומאפשרת למפרסמים באינטרנט, להגיע לקהל יעד מפולח וממוקד. הפרסום באמצעות הרשת ופניה לקהל יעד איכותי בהתאם לצרכי המפרסם מעניקה תשואה גבוהה על ההשקעה בפרסום. את הרשת הקים אלון זכאי, בעל נסיון רב בעולם השיווק באינטרנט. כיום הרשת מונה למעלה מ-20 אתרים, ביניהם Eonline, JeepTrip, Allmarketing, Petking, ספריית מט"ח, על השולחן (hashulchan.co.il) ועוד.