אורן חסון מונה למנהל השיווק והמכירות של מותג רכבי KIA, המיובא ומשווק בישראל על ידי חברת 'טל-קאר'. במסגרת תפקידו יהיה אמון חסון על ניהול וריכוז המערך השיווקי והמכירתי של דגמי KIA השונים.
חסון, 38, הינו בעל תואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת 'פוליטכניק' האמריקאית. בעשר השנים האחרונות שימש כסמנכ"ל שיווק ומכירות של מותגי פיאט, אלפא רומאו ו-לנצ'יה בחברת 'סמלת'. קודם לכן עבד במשך 6 שנים בחברת 'טויוטה', שם החל כאיש מכירות והתקדם לתפקיד מנהל המכירות של המותג.
על פי נתוני איגוד יבואני הרכב, עולה כי בקיה נרשמת מגמת השתפרות ברורה במכירות מאז החליף המותג בית.
במהלך השנה הראשונה הראשונה בה החלה 'טלקאר' לייבא ולשווק את המותג, נמכרו 3,416 רכבים, המהווים גידול של 52% משנת 2007, בה נמכרו 2,062 רכבים בלבד.
מגמת השיפור נמשכת גם בשלושת החודשים הראשונים של שנת 2009 עם גידול של 55% במסירת רכבים מול הרבעון המקביל אשתקד.