כנס אומנות השיווק מונחה נתונים (data driven) שעורך איגוד השיווק הישראלי בשיתוף חברת אורקל ישראל, ויתקיים ב-10.5 בבית אורקל ישראל, יעסוק בדאטה כאחד המניעים העיקריים למהפכה הדיגיטלית ולאבולוציה של תחום השיווק.
הכנס יעסוק בנושאים החמים ביותר בתחום, ביניהם: כיצד מגדירים יעדים ובונים פעילות שיווקית מבוססת דאטה, בינה מלאכותית בשירות הנתונים, אחסון, ניתוח ופילוח נתונים, בניית פעילות שיווקית מבוססת דאטה והפלטפורמות הטכנולוגיות התומכות בה, Marketing Automation, הפסיכולוגיה שמאחורי הנתונים והבנת התנהגות הצרכנים ועוד.
אורקל משיקה סדרה של חידושים בפתרון Oracle CX Cloud Suite. החידושים כוללים שילוב של טכנולוגיות חדשניות כגון צ'טבוטים ובינה מלאכותית עם יכולות משופרות של מובייל, וידאו ו-Social Messaging, ומאפשרים למקצוענים בתחום המסחר, השיווק, המכירות והשירות להפחית את מורכבות ה-IT, לספק חוויות לקוח חדשניות ולהבטיח תוצאות עסקיות ממשיות.
הטכנולוגיות הדיגיטליות שינו באופן מהותי את האופן שבו לקוחות מקיימים אינטראקציה עם מותגים, וכעת מגיע למיינסטרים דור חדש של חידושים, כגון בינה מלאכותית והאינטרנט של הדברים (IoT). בעקבות הכנסת השיפורים האחרונים ל-Oracle CX Cloud Suite, אורקל מעצימה את אנשי המקצוע בתחום חוויית הלקוח, ומאפשרת להם לנקוט בגישה חכמה יותר בנוגע לניהול השינויים הדיגיטליים בעסק.
"השיפורים הללו שהוכנסו ל-Oracle CX Cloud Suite מדגישים את המחויבות העמוקה שלנו לגישה מבוססת חידושים לגבי פיתוח תוכנה והטמעתה לרוחב כל הפלטפורמה שלנו", אומר שמוליק האוזר, מנהל תחום CX באורקל ישראל. "על-ידי שילוב יכולות חדשות של מובייל, וידיאו ו- Social Messaging יחד עם החידושים האחרונים בתחום הצ'טבוטים, הבינה המלאכותית וה-IoT, אנו מסוגלים לסייע לארגונים מכל הגדלים לקדם חדשנות ומהפכה עסקית. אנו מחויבים לסייע לארגונים לעמוד בדרישותיהם של לקוחות מתוחכמים בנוגע לחוויות לקוח חלקות, מותאמות אישית ומידיות, גם היום וגם בעתיד".